Hoe ligt-liggen de kleine-kleintjes bij jullie

Ja ik dacht schrijf t maar ff zo want dr zijn zeker wel moeders van twee-lingen..
Men raad t al wat ik dr mee wil vragen he.
Als jullie de kleine-kleintjes naar bed brengen hoe leggen jullie ze neer.Met de armpjes onder de dekens of op de dekens of ja armpjes zogezegd in de lucht...
Daar ben ik eigenlijk wel een beetje benieuwd naar.

armpjes in de lucht!
En de volgende ochtend met haar hoofd tegen de knuffels bij haar hoofdeinde aan, op de dekens, die eruitzien alsof het bedje net is opgemaakt...

Armpjes onder de deken, maar dat gaf ze zelf aan dat ze dat fijner vond, met een hele dikke grijns van oor tot oor :). Ze wurmt ze er zelf tijdens de nacht wel weer uit, maar om in slaap te vallen moeten ze er onder.

Liefs Marit

Graag met de handjes bij zn mondje,maar geeft soms ook onrust voor zichzelf omdat hij heel bewegelijk is met zijn armpjes en daardoor sneller wakker wordt,ben nu de puckababy weer aan het uitproberen.heb toch gisteravond zn armpjes maar weer ingedaan omdat hij zo druk was,toen sliep hij zo.maar ook dan doet ie zn handjes bij zn gezicht,vind het soms wel een beetje zielig,maar rust is ook belangrijk
liefs jootje

Hier gebruiken we ook de Puckababy. Hierdoor heeft Julia meer rust om te slapen, want ze blijft een bewegelijk meisje. Maar ook zij wil met haar handjes bij haar mond, wat haar nét lukt als ze in de puckababy ligt. Ze gaat dan door de stof heen om haar handjes sabbelen. Vind het soms ook zielig dat ze er neit goed bij kan, maar rust is inderdaad ook belangrijk!
Liefs Maartje

1 eronder en 1 er boven over het algemeen. Ligt er inderdaad aan hoe moe de kleine is. Als hij wakker is dan wurmt hij toch zn handjes eruit. Maar hij maakt me snachts wakker omdat hij dan te ver boven het denkentje uit ligt, en dan stop ik hem weer in, en dan slaapt hij weer verder.
En dan moet ik zelfs 2 armpjes onder de denkentjes stoppen, het helpt hem om in slaap te vallen.

Warren ligt in een slaapzak met mouwen alleen dan stoppen we zijn armpjes niet in de mouwen, ook hij is namelijk erg bewegelijk... Soms heeft hij wel zekf een van zijn armpjes in een mouw weten te wurmen. Hij probeerd ook door de slaapzak heen op zijn knuistjes te sabbelen, maar alleen als hij honger krijgt/heeft, dat zoet er wel heel schattig uit!

X
Evje

Terug
Bovenaan