hoe los ik dit op...help

Hier is het ook hetzelfde als bij jouw!!! Met dat verschil dat ze om 3.30 ongeveer wakker werd!!!!
Maar sinds 2 dgn joepie slaapt ze tot ongeveer 6.00 uur, das echt nieuw en heb er niks voor gedaan!!
Merkte alleen de eerste nacht dat ze niet echt wakker was en ik dus te snel ging kijken en daar werd ze wakker van dus nu niet wezen kijken!!! Dus een paar keertjes wat brabbelen en ze sliep weer in zo ook om 5.00 uur. Ga alleen er nu naar toe als ze echt gaat jammeren of huilen, want dan heeft ze echt honger!!! Alleen moet ik zelf nog wennen ben steeds om 3.15 wakker, haha, maar komt goed!!!
Succes ermee!!!

Liefs Sandy

hmm dat vind ik geen goed idee, om 5 uur voeden!
zij slaapt al door sinds ze 10 weken is. en dan zal ik nu zeker nu ze zowat een half jaar oud is weer beginnen tussen half 5 a 5 uur met voeden!
En Jasmijn is erg ritme gevoellig. zij heeft heel erg structuur nodig, dus ik kan nu niet inneens denk ik op verzoek gaan voeden als ik dat nog nooit gedaan heb!

nee, ik denk dat ze het even gewoon opnieuw leren moet, en ik ga haar niet haar zin geven. zij kan het wel! wat ik nu steeds doe is vanaf 5 uur oordoppen in...klinkt heel wreed. maar ik zet wel steeds om het half uur de wekker. en is het stil na een half uur dan verzet ik em weer en huild ze dan ga ik naar haar toe! en ook dan zet ik steeds de wekker todat het half 7 is! ik mag haar van het cb rustig een half uur laten huilen. ik denk dat ik dan zo maar door moet gaan!

he iedereen bedankt voor jullie tips! en ik hoop dat Jasmijn gauw weer slaapt tot een uur of half 7

doei liefs wilma en Jasmijn (24 weken)

Hoi Wilma,

Thijs is nu ruim 6 maanden is ook al een week of wat errug vroeg. Wij hebben diverse dingen gerpobeert maar helaas. Het maakt niet uit hoe laat hij zijn laatste fles heeft (soms al om 18 uur en soms pas om 20 uur) hij is gewoon vroeg wakker. Meestal rond half 6.
We hebben hem een keer gelijk een fles gegeven in de hoop dat hij verder zou slapen maar daar werd hij alleen maar meer wakker van en ging dus nog harder zingen :(
Wij hebben dit geprobeert:
-speen/ speelgoed / muziekje aan
-schone luier en teug in bed
-dekentje opnieuw lekker stak stoppen
-extra deken voor het raam gehangen om het nog donkerder te maken in zijn kamertje
-savonds langer rekken tot laatste fles
-na laatste fles niet naar bed maar nog even wakker houden zodat hij later gaat slapen

Niks hielp hier. Ik probeer nu  ook niks meer hoor. We laten hem gewoon liggen, babyfoon uit en oren dicht. Pas als hij echt heel hard gaat protesteren halen we hem en leggen we hem tussen in tot 7 uur en dan krijgt hij zijn fles.

Succes met je vroege vogel.

Hallo damens

Ik hoop dat jullie hier wat mee kunnen maar je kent je eigen kind het beste dus weet je wel of het wel of niet wat voor je is.
Aiden sliep al een paar weken minimaal 9uur en soms 4keer in de week al 11 uur door... wat heel bijzonder was voor 3maanden...(ja ik weet het ik heb mazzel)
maar helaas kwam ook hij tot de ontdekking dat dat bijzonder was en heeft het roer weer omgegooid en kwam weer 1keer per nacht... eten en hup terug naar bed... nou lukt dat blijkbaar niet bij iedereen...
als de kleine snachts wakker wordt kunnen het een paar dingen zijn...

een sprongetje in de ontwikkeling.... moet alles weer even verwerken... maar dat duurt geen weken..
Overdag te weinig voeding... probeer om overdag een klein beetje meer voeding te geven.
voor degene die borstvoeding geven kan het een extra stimulans zijn om meer aan te maken...
en tandjes... kan al vroeg van te voren zijn.. kindje doet dan overdag veel bijten knarse tanden en misschien naar de oortjes grijpen hebben jeuk aan het tandvlees... dit betekend niet dat het al doorkomt maar het rommelt dan gewoon.. als ze dan liggen krijgen ze wat druk in de kaken... als ze dan wakker worden slapen ze moeilijker in dan normaal... hier kun je eventuleel een homeopatisch middeltje voor halen.

nogal wat info... misschien zit er wat voor jullie tussen.. maar dit is wat ik weet...
en misschien heb je wel een ochtendkind... kan ook nog

Liefs Linda

Terug
Bovenaan