Hoe maak ik zijn neusje schoon??

Beste Wasabi,

mmmmm moederschap als je de neus van je kleine leeg zuigt???

Nou ik weet zeker dat ik mijn kleine alle liefde van de wereld geef en
dat moeder gevoel heb ik zeer zeker maar om nu de neus van je kleine
leeg te zuigen..sorry maar dat gaat mij echt te ver!!!

Maar goed iedereen ziet dat misschien anders.Zo zou ik ook nooit zo'n
koekje opeten wat je kleine al helemaal nat gesabbeld heeft....sorry
dan wijs ik ze wel even naar de prullenbak!!

ik was een paar weken geleden bij de da en vroeg om advies over neusspray. ze zei tegen mij, zolang je baby met zijn mondje dicht kan slapen (dus ademen door de neus) hoef je geen neusspray te gebruiken ook al zit er nog zoveel troep in... dus ik doe er maar niks aan, sven is harstikke vrolijk en klinkt niet verkouden.

anders had ik zelfs nog wel zijn neusje uitgezogen, dat maakt mij niet uit.. hij kwijlt en spuugt ook zo vaak op mij, hoort er gewoon bij vind ik

Hallo!
Jakkes, wat vies om het neusje van je kindje uit te zuigen!! Van mezelf vind ik het al vies... Ik hou intens veel van mijn kindje, maar dat gaat ook mij echt te ver. Of het moet een noodsituatie zijn. Anders zou ik het niet doen. Maar dat neemt niet weg dat je dan geen goede moeder bent of dat je niet van je kindje zou houden of geen oermoedergevoel hebt. Dieren likken hun jongen helemaal af na de geboorte. Dat doen wij toch ook niet....

Hihihihi, grappig hoor:
1) mams die snotjes van hun kindjes in hun mond zuigen....(?)
2) mams die liever een tishue gebruiken....(!)

Ik hoor dan toch bij categorie 2, ik houd heel veel van mijn kleine poppie maar eeeehhh.......ik haal de snotjes er als volgt uit.
* eerst otrivin - zoutoplossing in neusje spuiten
* dan met de uitzuiger (vergt wel bepaalde techniek overigens) de snotjes naar voren zuigen
* en met een wattenstaafje (of watjes) de snotjes uit het neusje halen.

Brrrr, lekker verhaaltje zo!

Hier werkt het neuspeertje (wat een naam) ook. Met wattenstaafjes gaat het ook goed als ik Dean z'n hoofd goed vasthou. Gelukkig heb ik zelf nog niet z'n neus "leeg" moeten zuigen...

Groetjes,

Nelly.

Terug
Bovenaan