Hoe merkte jullie dat je zwanger was?

he bah meid :(

Ik had hier een test gedaan toen mijn man werken was... week er voor   ook een test gedaan die was negatief....( heb een lange cyclus )
dus week erna had ik toch zoiets... ik wil testen................ en mijn man was werken... en ik dacht het zou toch negatief zijn....
Nou... ik had mijn moeder aan de telefoon..!! en ik begon dus te huilen van blijdschap... hahaha
ik was harstikke zwanger!!!!!!!!!!!!!!!!! gelijk mijn man gebeld en die kon niet geloven dat ik een testhad gedaan hahaha!! ( omdat ik steeds riep ik ga geen test meer doen omdat ie steeds negatief was )

misschien beetje stom om de test alleen te doen.... maar goed... hahaha

he bah, nu weer niet....

Zou inderdaad een bloedtest laten doen en eventueel een inwendige echo. Kunnen ze al heel vroeg zien of je wel of niet zwanger bent. Op de gebruiksaanwijzing van mijn test stond heel duidelijk, hoe vaag de streep ook is, een streep is een streep.

Bij mij vond mijn vriend dat het tijd voor een test werd en heeft hij er 1 opgehaald. Ik kan namelijk niet tegen het hcg-hormoon  en begin gelijk met spugen..... en ik was al 3 dagen ziek en was die dag ook  begonnen met spugen. Hij had helemaal gelijk. Ik was weer zwanger.    

Groetjes Noah

He meiden.
Ik kom net v / d dokter af.
Niet zwanger!
Liet een test zien van vrijdag waar je nog iets op zag.
Er is wel wat in mijn buik begonnen maar niet verder doorgezet.
Ik krijg dus geen bloedonderzoek.
Wachten tot ik ongi wordt :-(

Gefeliciteerd voor de meiden bij wie het wel gelukt is ;-)
Ik ga denk ik maar door met oefenen.

Lieve groet,
Miek

Hoi Miek,

Ik heb nog nooit een duidelijk streepje gehad, maar binnen vier weken wordt ons kindje geboren! Licht streepje betekent ook gewoon zwangerschapshormonen in je urine, dus zwanger of in elk geval zwanger geweest. Bij mij was het net als bij jou een aantal keer al "geweest", dus misgegaan in een heel vroeg stadium, maar dat hormoon maak en meet  je echt alleen als er een bevruchting was. Dan is de kans dat het misgaat nog erg groot hoor, dus maak je geen zorgen over deze schijnbeweging van je lijf!

Wel wist ik het de vier keer dat ik zwanger was ook al door andere dingen, een raar soort duizeligheid bijvoorbeeld, vanaf een paar dagen voordat ik ongesteld zou moeten worden.

Heel veel succes,

Zeeuws Meisje

Heej ladies!! Ik ben Brenda moeder van een dochter van bijna 2 en ik denk dat ik zwanger ben.... stom hoor, maar ik wil er toch even over kletsen.....weet het n   niet zekerl! Onze dochter was nl niet gepland (wel heel erg gewenst) Ik ben 2 jaar geleden 1 week gestopt geweest met de pil om mijn menstruatie uit te stelen ivm bruiloft in augustus, precies in die week ben ik zwanger geworden (waar ik dus pas na 5 weken achter kwam, na weer gewoon de pil te hebben geslikt en niet ongesteld te worden haha) Nu zijn we gestopt met de pil om voor een 2 de te gaan en ik denk dat het weer zo snel raak is! Maar omdat ik vorige keer dus niet bewust bezig was om zwanger te worden, weet ik niet of ik nu hetzelfde voel als toen. Ik zal het even uitleggen (als jullie het bovenstaande al begrepen hebben ) Ik ben vorige week ongesteld geweest, afgelopen zaterdag had ik weer moeten beginnen met de pil (nu dus niet!) en maandag een gezellige avond met mijn partner gehad ..... gelijk dinsdag voelde ik me raar, kan het niet uitleggen, en de rest van de week heb ik pijn in mijn onderbuik/ baarmoeder. Het lijkt op het gevoel alsof ik ongesteld moet worden zegmaar! Ik moet dus pas over 14 dagen ongesteld worden...... Zal het nu weer ZO snel raak zijn? Heb ook wel een overvloed aan afscheiding  en anders dan normaal, nu iets dikker.....
Nou ik zal proberen jullie op de hoogte houden!!! Groetjes

Hoi Annemiek,

Je hoeft niet perssee iets te merken hoor als je net zwanger bent,ik heb bij mijn zoontje ook niet meteen wat gemerkt,ik was toen flink overtijd en heb een test gedaan die was meteen dik positief en daarna begonnen de klachten, misselijk ben ik nooit geweest in het begin niet(maar is wel een van de eerste tekenen) daarna kreeg ik een hele grote zin in haring,of eieren haha dat kun je dus ook krijgen. en verder eigenlijk niks..
Je kan ook last krijgen van je borsten en uiteraard heel veel plassen is ook meestal een teken van zwangerschap.
Hoop dat de test volgende week wel positief is.

xxxx nice

Terug
Bovenaan