hoe moet ik dit aanpakken?

Heb je al een ander merk speen geprobeerd? Wij zijn van de Bibi Dental overgestapt naar de kromme fles van Difrax en dat ging een stuk beter. (na ongeveer alle merken flessen/spenen geprobeerd te hebben, de kast staat nu vol, maar ja !)

De Bibi speen ging veel te snel en de fles was met 5 minuten leeg, niet goed dus !! Ik ben zeer tevreden over de Difraxflessen, hebben ze ook geen last meer van overmatig luchthappen zeg maar.

Uitproberen is het beste en een fopspeen wekte bij onze kindjes ook alleen maar meer ellende te weeg, ontevreden kindjes die steeds bozer werden !

Succes !
Groetjes Marasje

Hoi Sara,

Je hebt ook van Friso voeding voor hongerige baby's.
Volgens mij heet dit friso extra.
Het is hetzelfde als de nutrilon forte, alleen hoef je als je de friso extra gaat gebruiken niet over te stappen op een ander merk voeding.
Je kan het gewoon kopen bij de meeste supermarkten en drogisterijen.

Groetjes,
Marjolein

thanks voor jullie reactie meiden,

Maar ik heb ook een paar flessen uitgeprobeerd en ook difrax fles(kromme) maar dat was voor mij ook geen uitkomst, met de kleinste speentje d ronk ze het nog steeds in 5 min op, ze drinkt nu uit een avent flesje, met de kleinste speentje ook nog te snel maar toch iets beter dan difrax, dus daar moet ze het dan maar mee doen anders weet ik het ook niet.

Verder over die Friso Extra.. ik heb ze nooit in de winkels gezien, alleen normale en comfort.. mischien is het mij niet opgevallen? Ik ga beter kijken. Maar ondertussen zit ik ook te twijfelen, is nutrilon niet beter dan Friso? Ja je wilt je kindje het beste geven en dan zoek je naar het beste. Is er iemand van friso overgestapt naar een ander merk en heeft daar positieve ervaringen mee??

Hoor van jullie,

Grtjes
Ma van sara

Hoi Sara,

Ik zou als ik jou was niet zomaar overstappen op een ander merk voeding.
Waarom zou je overstappen op nutrilon als je kindje het op de friso goed doet?
Ik geloof niet dat de nutrilon zoveel beter is dan de friso, en weerstand bouwt je kindje zo ook wel op!!
Friso comfort verkopen ze hier bij kruidvat, etos, ah en konmar.
Het is helemaal niet gezegt dat jouw kindje het op de nutrilon ook goed doet.
Vaak vinden kinderen een ander merk flesvoeding helemaal niet lekker en willen ze er niets van weten.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt.

Groetjes,
Marjolein

Hoi Sara,

Ik las net jou bericht over dat gulzige drinken. Bij mijn dochtertje ( 14 weken) was het precies hetzelfde. Zij dronk ook gulzig binnen 5 min. de fles leeg.

Ik ben toen over gegaan (na lang zoeken) op de difrax dental speen. Dat is voor gulzige drinken en tevens voor baby's die zich snel verslikken. zij moeten hierbij iets meer moeite doen om te drinken. Ik heb eerst de Small speen gehad. Dit ging echter veeeeeel te langzaam. Ik ben toen begonnen met de Medium dental speen. Deze werkt perfect voor haar.

Succes!

Terug
Bovenaan