Hoe moet ik reageren als ik het niet wil

Ik sluit me bij CAAT85 aan, de handen van je schoonvader zo'n eind onder je navel... Das toch helemaal niets! Gewoon zeggen dus dat je dat niet prettig vind!

Ik erger me zowieso dood aan alle mensen die van mening zijn dat de buik van een zwangere vrouw een soort publiek eigendom is!! Als er geen baby in zit, ga je toch ook niet zomaar andermans buik aanraken!!

Hoi,

Ik zou inderdaad als je het niet durft te zeggen of je het vervellend vind dat je de baby niet voelt schoppen. Ik zou er ook niet op staan te wachten dat mijn schoonvader aan mijn buik ging voelen.
Vorige week liep ik in de supermarkt met mijn zoontje en toen kwam er een wild vreemde vrouw naar me toe en legt een hand op mijn buik en zegt tegen mijn zoontje wat leuk dat je een broetje of zusje krijgt. Ik snap niet dat vreemde mensen dat doen het zou niet eens in me op komen!

Hahahaha ja zo'n buik is inderdaad publieke eigendom volgens sommige.
Bij mijn eerste zwangerschap had ik er totaal geen moeite mee, maar nu.... ik word gek als mensen aan me zitten. Incl manlief en moeder.
Ik heb al een dochter die hele dag op me hangt en als ik dan eindelijk los geweekt ben, wil ik ook echt ruimte. Manlief snapt het, mn ma niet zo haha.

En als mensen ongevraagd eraan zitten dan duw ik met mijn buik (alsof de kleine schopt) en roep heel hard boe.... Daar schrikken ze vaak van hahahaha

Het is jouw lijf en ook al vind je vriend het niet leuk dat zn pa niet mag voelen, jij bent de baas en niemand anders!

he meid

wat lastig dat je daar moeite mee hebt, om te zeggen dan.
maar mij maakte het niet zo veel uit. alleen als mensen het vragen van wie ik zoiets heb van liever niet, zeg ik gewoon he jammer ze slaapt haha. dat is meestal genoeg.

Terug
Bovenaan