<p>lieve vrouwen,</p><p>ik heb jullie hulp nodig, als we over 2 weken een goede termijn echo krijgen (dan zijn we bijna 12 weken) willen we het onze vrienden vertellen. Het enige “probleem” is dat ze geen kinderen kunnen krijgen, iets wat ooit onze vriendschap versterkte is het nu allemaal anders. </p><p>Toen we in eerste instantie kozen voor Adoptie stonden ze al niet te springen van geluk, en ja dat snap ik als je echt geen kinderen kunt krijgen.</p><p>Nu wij na 8,5 jaar ineens spontaan zwanger zijn vind ik het zo verdrietig voor hun, zij zit niet lekker in dr vel en hij wil door met z’n leven een leven zonder kinderen.</p><p>Ik wil heel begripvol zijn, maar ik weet dat ik ze zoveel pijn ga doen... we gaan in oktober een weekend met ze weg maar ik ben heel bang dat ze dat niet trekken omdat ik dan vast al een buikje heb. </p><p>Hoe kan ik het t beste aanpakken? Ik voel me zo schuldig
</p><p>en nu heb ik al 3 dagen zeurende pijn in mijn onderrug, dat ik altijd had als ik ongesteld moest worden.. zo angstig ineens. Terwijl we vrijdag een prachtige echo hebben gehad... </p><p>liefs.</p>