Zijn er mannen op leeftijd die na een scheiding een gelukkige relatie hebben opgebouwd in korte tijd?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Vanwaar de vraag?Zijn er mannen op leeftijd die na een scheiding een gelukkige relatie hebben opgebouwd in korte tijd?
Dus je komt op een vrouwen forum, vragen naar ervaringen van mannen. Die mannen moeten dan ook nog eens 40 plus zijn. En dan ook nog eens in zijn in praten over relaties ipv babys.Ik wil gewoon met andere lotgenoten inchecken, welke manieren zij hebben geprobeerd om een nieuwe relatie te krijgen als 40 plusser. Heel veel liefdes coaches proberen het makkelijker te maken dan het is, zo van koop deze cursus of doe deze bootcamp je weet wel. Der zijn een hoop dating bureau maar weet niet zo goed te kiezen. Iemand wellicht advies over dating bureaus? En ajb stel mij geen vragen meer ik wil gewoon antwoord op de vragen!
Ik adviseerde een ander forum, maar die reactie werd verwijderd.....Dus je komt op een vrouwen forum, vragen naar ervaringen van mannen. Die mannen moeten dan ook nog eens 40 plus zijn. En dan ook nog eens in zijn in praten over relaties ipv babys.
Ik wens je heel veel sterkte!
Misschien handig om anders iets meer info te geven nog? Dan wordt je bereik misschien wat groter. Wat is je planning, wat zijn je doelen, wat wil je bereiken enz enz
Het forum is voor alle ouders en bonusouders, en mensen met vragen omtrent zwangerschap en zwanger worden. Dus niet uitsluitend voor vrouwen.Dus je komt op een vrouwen forum, vragen naar ervaringen van mannen. Die mannen moeten dan ook nog eens 40 plus zijn. En dan ook nog eens in zijn in praten over relaties ipv babys.
Ik wens je heel veel sterkte!
Misschien handig om anders iets meer info te geven nog? Dan wordt je bereik misschien wat groter. Wat is je planning, wat zijn je doelen, wat wil je bereiken enz enz