hoe nieuwe liefde ontmoeten na scheiding?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het forum is voor alle ouders en bonusouders, en mensen met vragen omtrent zwangerschap en zwanger worden. Dus niet uitsluitend voor vrouwen.
Maar verder mist hier inderdaad wat raakvlak met het doel van het forum.
Volgens mij zeg ik ook nergens dat het alleen voor vrouwen is. Het is gewoon een feitelijke weergave van de werkelijkheid.
Het was iig goed bedoeld!

Als TO brult dat wij geen vragen mogen stellen, dan kan hij de bal terug verwachten!

#censuur
En jij bent helemaal happy wanneer je in plaats van antwoord op je vraag, alleen maar vragen terugkrijgt? Waarom wil jij iedereen weg jagen, die niet aan jouw perfecte plaatje voldoet?

En jij bent helemaal happy wanneer je in plaats van antwoord op je vraag, alleen maar vragen terugkrijgt? Waarom wil jij iedereen weg jagen, die niet aan jouw perfecte plaatje voldoet?
Kom nou serieus. Een man vraagt zonder context of er mannen op leeftijd ijn die na een scheiding een gelukkige relatie hebben opgebouwd in korte tijd. Dat vraagt om vragen en die mag ik dan niet stellen? Ik denk dat hij meer respons krijgt op het forum van VIVA trouwens, niet hier.

Perfecte plaatje is een leuk tv-programma maar heeft hier niets mee te maken. Dat verzin je helemaal zelf.

Kom nou serieus. Een man vraagt zonder context of er mannen op leeftijd ijn die na een scheiding een gelukkige relatie hebben opgebouwd in korte tijd. Dat vraagt om vragen en die mag ik dan niet stellen? Ik denk dat hij meer respons krijgt op het forum van VIVA trouwens, niet hier.

Perfecte plaatje is een leuk tv-programma maar heeft hier niets mee te maken. Dat verzin je helemaal zelf.
Haha ik ben geband van het viva forum, oa wegens victim blaming. Hier krijg je veel meer respons en kansen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan