Hoe nu verder...

Hoi Brianne,

Veel sterkte! Weet verder ook niet hoe ik alles onder woorden moet brengen, maar wij worden ook de hele dag door geconfronteerd met alles wat met baby's te maken heeft. Kijk je naar een tv programma dat er niks mee te maken heeft dan komt er een kinderwagen in dezelfde kleur in beeld die eerst in onze gang stond. GRRRR en reclames.... Je kan het niet ontlopen en ik gun iedereen een gezonde baby. De ene dag gaat het beter dan de andere. Automatisch kijk ik nog naar babyspullen in de winkel en als ik in zijn kamer ben dan is het net of alles niet waar is.

hallo dames,
Ik heb na 24 weken perfekte zwangerschap ons mooie dochtertje verloren. Ik verloor opeens al het vruchtwater en je weet meteen dat dat niet goed gaat aflopen....grote paniek. Ik heb over de bevalling zelf geen slechte ervaring (pas na 3 dagen ziekenhuis), maar wel de angst en verdriet die erbij kwam. En nu de grote angst voor een volgende keer.
Ik heb wel een duidelijke reden waarom het gebeurd is en een volgende zwangerschap zal gepaard gaan met antibiotica als voorzorg. Maar de angst dat het weer foutgaat is zo ontzettend groot.

Maak je alstjeblieft niet druk over wat andere mensen denken als je misschien weer snel zwanger wordt. Niemand begrijpt hoe je je voelt; men moet het zelf meegemaakt hebben...
Alles om me heen doet me ook denken aan mijn lieve dochtertje. Ik mis ook absoluut het bewegen in je buik, het dikker worden en het is inderdaad soms zo onwerkelijk, maar ja... dan zie je de foto's...

Over het as: wij hebben haar ook gecremeerd en het as is thuis. De beste plek vind ik zelf. Als we er klaar voor zijn, zoeken we een plekje op een begraafplaats.

Wens jullie veel sterkte met alles.

Terug
Bovenaan