<p>Hallo allemaal
</p><p>Nieuw op het forum en nieuw in de wereld van baby's maken...</p><p>Mijn man en ik hebben al een paar maanden een kinderwens, maar pas onlangs mijn spiraaltje laten verwijderen. Nu kom ik er in de praktijk achter dat mijn kinderwens zoveel groter al is dan gedacht, dat ik nauwelijks nog geduld heb met alles wat met zwanger worden te maken heeft... Ovulatietesten, googlen, rekenen, uittellen, app bijhouden, forums lezen.. Pinterest is mijn vaste adres als ik me even 5 minuten verveel.</p><p>Nu heb ik me dus in mijn hoofd gehaald dat ik na onze onbeschermde vrijpartij van 27 november en het feit dat ik donderdag ongesteld had moeten worden, morgen best wel eens een test kan doen. Maar ik ben zo bang voor een negatieve test! 1 stem in mij zegt dat ik me niet zo moet aanstellen en gewoon m'n cyclus moet afwachten (omdat ie kan wisselen na verwijderen spiraal) en een ander stemmetje zegt dat ik niks zeker weet tot ik een test in mijn handen heb gehad, want hij kan ook positief zijn.</p><p>Is er iemand hier die een zinnig woord kan schrijven over mijn ongeduld? En over of ik moet testen of niet?</p><p>Thanks alvast!</p>