hoe oud bij doorslapen?

Hallo,

De mijne is nu 3 weken en 1 dag oud. Hij krijgt nu 6 voedingen per dag (flesvoeding). maar hij komt wel altijd 's nachts nog rond een uur of3 a 4 voor een voeding. Wanneer gaan ze ongeveer doorslapen?

's middags slaapt hij ook altijd nog 4 uren.

hoi hoi

je moet blij zijn dat ie maar een keer komt s'nachts....
had ik ook Milan kwam altijd rond 3uur....
Milan is nu 9 weken en slaapt s'nachts van 21.00 tot 5.30/6.30...
heb geduld komt vast goed..

groetjes mandy en milan

Joey sliep na de eerste week al door, buiten zijn voedingen om. Ik kan me herinneren dat ik in totaal 3 keer buiten zijn voedingen met hem heb 'opgezeten' (en pootjes gegeven, geintje). O'ja, en tijdens zijn sprongetje bij 8 weken was het drama, maar verder  slaapt hij heerlijk.    

Hoi,

Esther is nu ruim 13 weken en slaapt nog steeds niet door, maar ik geloof dat dat wel vrij laat is. Als die van jou nu al zo'n lange ruk maakt, slaapt die vast eerder door!

Groetjes,

Eveline

hoi,

al om de 4 uur voeden?? goed zeg! mijn zoon nu 10 weken komt nog steeds om de 3 uur en komt nog 2 keer s'nachts. Al heeft hij nu bijna 24 uur om de 4 uur gekomen, ik hoop dat dit aanhoud.!?!

ieder kind is anders, mijn moeder zit te zuren dat  mijn zoon nog niet doorslaapt want haar 5  kinderen sliepen (dus ook ik) binnen 10 dagen door. Nou die van mij niet.....

grt suuz mv joshua 8-2-07

Christian slaapt vanaf 2-3 weken eigenlijk al door... Eerst van 23:00 tot 5:00, nu van 22:00 tot 6:00 uur. Tijdens de sprongetjes heeft hij wel wat gespookt, dat hij soms om 3-4 uur al wakker werd, maar dat was na een paar dagen altijd weer over.
Maar ik denk dat mijn ventje er echt vroeg bij was wat doorslapen betreft...

Groetjes, Karin
Mama van Christian (9 weken)

Hoi,hoi,

Evi sliep door toen ze 5 weken was, toen lag ik 's nachts wakker te wachten tot ze kwam en mevrouw lag heerlijk te slapen hihihihi.
Ze kwam zelf steeds wat later en nu moet ik ze 's morgens wakker maken om een beetje ritme te houden.

groetjes Sonja

hoi hoi,
Vanacht heeft mijn Janine, morgen 7 weken oud, voor het eerst doorgeslapen. Ze kreeg haar laatste fles om 22.00 uur en ze wilde de eerste vanmorgen pas om 6.00 uur.
Hiervoor kwam ze ook elke nacht rond 3 uur. Het komt dus toch vanzelf.

Groetjes Nathalie

Terug
Bovenaan