hoe oud is iedereen?????????

A

Anoniem

Guest
hallo meiden was benieuwd hoe oud iedereen hier is! we zijn hier allemaal zo vaak dat we mekaar toch leren kennen he!

ik ben cora nu nog 20 wordt 27 juni 21 jaar!
mijn vriend is rutger en die is net 23!   We zijn bezig met ons 1e kindje en 2e ronde

Hoi Cora,
Ik ben dieneke, 23 jaar
mijn vriend is sander 28 jaar
2 honden puk en sem
bezig voor de 1 e
heb ziekte van crohn en een stoma

Hoi Cora,
Ik ben Daisy en ben 26 jaar. Mijn man wordt 32 jaar over 3 weken.
Wij zijn in september 2004 getrouwd en zijn met de pil in juni 2005 gestopt. Zitten nu in ronde 7 voor het 1e kindje.
Greetz

hoi, ik vroeg me dat ook wel af van iedereen. Misschien is het handig omdat er bij de nod lijst bij te zetten?

iig, ik ben 27 en mijn man is 29. We hebben een zoon van ruim 2 en zijn al bijna een jaar bezig voor nr 2!

hoi hoi

ik wordt over 3 weken (19 juni) alweer 31 jaar
 mijn man is 32 en we zijn 11 jaar getrouwd
wij zijn bezig voor nummertje 4
dit is ronde 5 na bbz+miskraam in jan
ben sinds vorig jaar juli gestopt met de pil.

ik wens iedereen veel succes met zwanger worden en dat iedereen het snel mag worden..
mijn nod was gisteren maar tot nu toe nog niets te bekennen
gr mandy

Hey Coortje!
Wat een leuk idee van je zeg.
Nou daar komt ie dan.
Ik ben 32 jaar en mijn man is 30 jaar.
januari 2004 zijn we getrouwd, we hebben 1 dochter van 2 jaar en zijn dus bezig voor nr. 2. Zit nu in ronde 3.

Groeten van Miena.

nou ik ook!haha
ik ben 23 en mijn verloofde, jawel ik ga trouwen, is 34.
we hebben   3 honden.
we zijn bezig voor nr 1 en hopen dat die nog voor de bruiloft de wereld mag zien.
is het niet zo, dan is het jammer maar maakt niet zo heel veel uit.
kus

Hallo,

Nou daar gaat die dan niet schrikken hihi!!!
Ben Sandy afgelopen april 35 jaar jong geworden, woon samen met mijn vriend Raymond die is wat jonger 30 jaar en we wonen bijna 1 jaar in Duitsland en kennen elkaar bijna 3 jaar!!!
We proberen zwanger te worden van ons eerste kindje ben in februari gestopt, ben al een keertje zwanger geweest daarna maar heb een miskraam en curritage gehad op 1mei!!
Nu nog tot juli wachten en dan gaan we weer opnieuw proberen!!

Nou allemaal succes ermee!!!

Liefs Sandy

Terug
Bovenaan