hoe oud is iedereen?????????

hallo mieden

ik ben elisa en 21 jaar.
mijn man is simon en is 27 jaar.
we hebben een zoontje van 19 maanden Milan
en zijn bezig voor een 2e..
ik ben in september gestopt met de pil
en heb nu 2 miskramen gehad..

groetjes elisa

Haihai

Ik ben Rosanne (woedel is mijn 15 jaar oude poes). Mijn man is 36, ik
32. Wij zijn ook vorig jaar getrouwd op 23 augustus en we zijn nu sinds
september 2005 bezig voor onze eerste. Ronde weet ik niet zeker, ik
geloof 7.

Ben benieuwd naar de rest!!!!

Hoi ik ben 27 en mijn man 29, we zijn vorig jaar getrouwd.
Sinds oktober gestopt met de pil en in januari een miskraam gehad van 9 weken.
Dus zit in ronde 5 na de miskraam.
Iedereen succes en hopelijk allemaal snel zwanger!!!!

Hoi, Ik ben 22 en mijn man wordt 30 in augustus. Wij zijn zaterdag al 1 jaar getrouwd. Ik ben sinds februari gestopt met de pil en we zijn  bezig met de 1e (3e ronde!)

Ik ben 35 jaar jong en mijn man is 44 jaar. Ook wij zijn vorig jaar getrouwd en ik ben stiefmoeder van een dochter van 21! Het is dus voor beide het 2e huwelijk ( ik ben rui2,5 jaar terug weduwe geworden....).
dit is nu onze 3e ronde, en wat ik in een eerder berichtje al schreef, we hopen dat   op sicilie raak geschoten gaar worden! ( we vertrekken as zaterdag)

liefs Geetje

hoihoi,

Ik ben 26 jr en mijn vriend is 24jr. We  zijn ruim 2 jaar samen, waarvan 1,5 jr samenwonend. We zitten nu in ronde 2 voor onze 1ste! We vinden het allebei superspannend (zoals iedereen hier op t forum! haha).

Ik reageer niet altijd, maar lees echt iedere dag wel! Ik wens iedereen heel veel succes en hopen dat t voor iedereen vlot raak is!

knuffels!

Hoi allemaal,

pas sinds afgelopen week ben ik actief geworden op deze site. Ik ben 30 jaar en mijn man wordt woensdag 30. In januari ben ik gestopt met de pil en in februari begonnen om zwanger te raken en in maart was ik zwanger (super snel dus). Helaas is dat na 5 weken geeindigd in een miskraam en dus zit ik nu in ronde 1 (van de 2e poging). Ik vind de meeste verhalen erg herkenbaar en hopelijk kunnen we elkaar binnen een jaar de babyfoto's toemailen. Allemaal veel succes met zwanger worden.

Hoi,

Ik ben dus vis78, 28 lentes jong, partner is 27 en we kennen elkaar al heeeeeel lang. We zijn al bijna elf jaar een stel en ook al een aantal jaar getrouwd. We hebben al een prachtig lief kind en zijn inmiddels in ronde 13 beland voor een broertje of zusje.

groetjes vis78

Terug
Bovenaan