Hoe oud mama van eerste kindje?

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Ik ben heel erg benieuwd hoe oud iedereen is die op dit moment zwanger is van hun eerste kindje. Of hoe oud jullie waren toen jullie eerste kindje geboren werd.
Ik ben op het moment 25 en 26 als het kindje geboren wordt. (Mijn vriend is 30 als het kindje geboren wordt).

Essy

hoi,
ik was 20 toen m'n zoontje geboren werd, nu 22 en zwanger van de tweede, zal nog 22 zijn als hij/zij geboren wordt. m"n vriend is bijna 24.
groetjes
jasm.

hoihoi, ik was 32 jaar toen mijn zoontje werd geboren, en ik ben nu 35 jaar  en 37+2 weken zwanger van de 2e.

liefs linda

quote: Essy82 schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('07-01-2008 22:14:00'));

Hallo,

Ik ben heel erg benieuwd hoe oud iedereen is die op dit moment zwanger is van hun eerste kindje. Of hoe oud jullie waren toen jullie eerste kindje geboren werd.
Ik ben op het moment 25 en 26 als het kindje geboren wordt. (Mijn vriend is 30 als het kindje geboren wordt).

Essy

Hier was het het exact hetzelfde bij de oudste... ik 25 en 26 bij geboorte en mijn vriend 30 (net als zijn vader en opa toen hun eerste geboren werd).

Hoi,

Ik ben 27 en mijn man 29. Ik word  volgende week  28 en mijn man over 2 weken 30 en ons kleintje komt als het goed is 18 februari. Mijn man vindt het trouwens niet leuk als ik blijf roepen dat ie 'al' dertig wordt hahaha,

x Muizeke

34 + 1

Hai,

Bij onze 1e was ik net als jij op mijn 25e zwanger en 26 bij de geboorte, bij mijn tweede was ik 4 dagen 29. En nu ben ik 31, maar uitgerekend 5 dagen na mijn 32e verjaardag. Ik ben al twee keer ruim te vroeg bevallen dus ga ervan uit dat ik dan nog net 31 ben. Mijn man is ruim een jaar jonger en straks nog 30 en papa van 3.

Groetjes Inge

Hallo,

Ik was net  21 toen onze eerste werd geboren en nu ben ik 22 en zwanger van de 2é.
Mijn man was 25 bij de eerste en nu 27.
Je moet kijken naar waar jij je goed bij voelt. Als jij er klaar voor bent maakt leeftijd echt niet uit.

Liefs, Larissa

Hoi,
Ik ben nu 25 en ben dat ook nog als ons kindje geboren word en mijn man is 28 jaar.

Terug
Bovenaan