Hoe oud mama van eerste kindje?

ik was 15 toen ik de eerste kreeg vriend verliet mij
na een paar jaar kreeg ik een nieuwe relatie ik was toen 18 jaar en kreeg mijn zoontje met 19 of 20 jaar ik weet het niet meer zeker en een jaar   daarna kreeg ik mijn andere zoontje inmiddels is de relatie verbroken en ben nu zwanger van mijn nieuwe vriend hij is bijna 39 jaar en ik ben nu 23 jaar
al met al een jonge moeder

Hoi,

Ik ben 25 jaar, ook als ons kindje geboren wordt. En mn vriend is 28 jaar.

Ik was 26 toen ik zwanger raakte en 27 toen Dayden werd geboren.

Groetjes!

Hoi!

Ik was 26 toen mijn zoontje geboren werd. 24 dagen later werd ik 27!

Groetjes Saskia
mv Rik 04-07-07

hoi,

Ik was 19 toen ik mijn eerste kindje kreeg.
Ik was  24 toen ik de tweede kreeg.
En ik was 34 toen ik mijn derde kindje kreeg afgelopen mei, 2007.

Ik moet je zeggen dat ik de eerste twee niet zo zwaar vond het eerste jaar, maar met de derde toch wat moeilijker vind allemaal terwijl ik toch twee kinderen heb die al 15 en 10 zijn  en zelfstandig genoeg zijn ik  ben niet meer zo fit en flexibel als vroeger schijnbaar. haha, zou nu  nog graag een keertje zwanger willen worden maar door de leeftijd en  omdat ik het nu best zwaar vind heb ik toch grote twijfels moet er nog goed over nadenken.

groetjes Bianca  

ik ben nu 25 en ben 25 of 26 als de kleine geboren wordt. ligt eraan of hij/zij op tijd komt. ben 1 september uitgerekend en ben zelf op 7 september jarig.

Hey.

Ik was 30 dat wij ons eerste kindje kregen en ben straks 34 als ons 2e kindje word geboren. Mijn man is 2 jaar jonger dan mij.

Groeten van Miena.

Hallo,

Ik ben nu nog 28, maar 29 als ons kindje geboren wordt.
Mijn man is 30 jaar.

Liefs, Twinkel3

Terug
Bovenaan