Hoe oud (of jong...) zijn jullie eigenlijk allemaal??

Hallo!

Ik was 25 toen ik zwanger werd van ons eerste kindje ( Alex 3-11-2006) en net 2 weken 26 toen ik beviel. Ik vind dit voor mij zelf een fijne leeftijd, maar ik denk dat dat voor iedereen verschillend is!

Ik had graag eerder kids gehad, maar het lukte niet zo snel.... Was liever 21 geweest, maar het is dus 25 geworden!

Hoi,

Ik ben nu 28 jr, word in Juli 29 jaar.
Ik raakte zwanger in 2003 was toen dus 25 jaar, maar dat ging mis in 2004, ben snel weer zwanger geraakt van timo en toen hij geboren werd in December was ik 26 jaar. In 2006 weer zwanger van Daisy, toen  ze geboren werd  in December  was ik 28 jaar.
Ik vind dit zelf voor mij gevoel de prefecte leeftijd om kids te krijgen / hebben. En heb ook altijd gezegd voor mijn 30ste en dat is dus aardig gelukt haha.

Liefs van mij en de kids

Mijn moeder kwam net binnen, dus had maar een half berichtje.

Ik wilde dus al zwanger raken op mijn 21ste, maar dat lukte niet. Hierna is mijn toenmalige vriend ook nog vreemd gegaan en hij is inmiddels mijn ex. Toen ik mijn huidige vriend leerde kennen zijn we er al snel voor gegaan, maar het duurde nog 2 jaar voordat ik zwanger was. Ik wilde kinderen voor mijn 25ste, maar dat is dus niet gelukt. Helaas....
Tussen mij en mijn moeder zit 25 jaar en ik heb mijn moeder altijd erg oud gevonden en had liever een jongere moeder gehad. Nu is mijn moeder net 50 geworden en er zit dus steeds 25 jaar tussen.

Groetjes,
Natasja

Ik was 28 toen ik zwanger raakte en ben ook op deze leeftijd bevallen van zoon Daan.(onze eerste) Nu ben ik 29...  
Zelf vind ik deze leeftijd prima, maar mijn man is 35jr. Van hem had het wel wat eerder mogen gebeuren. Omdat ik er toen echt niet aan toe was, is het er dus vorig jaar pas van gekomen.

Gr Anita

hoi hoi

ik denk dat ik hier de jongste ben ikwas 20 toen ik van alicia bevallen was maar ben inmiddels 21, dus ik denk de jongste

groetjes marielle

Ik was 29 toen ik zwanger was en 30 toen ik beviel.Mijn vriend wordt volgende week 32.  Tja eigenlijk heb ik 24 altijd een mooie leeftijd gevonden maar toen ging ik weer terug thuis wonen dus kwam het er gelukkig niet meer van. Nu achteraf vind ik 30 een mooie leeftijd. Groetjes Mikkie mv teun 18-12

Hallo meiden,
Ik was hier even aan het rondkijken en ik denk dat ik het win.
Ben nu 38 wordt in September 39.
Was 36 toen ik mijn eerste zoon kreeg en 38 toen ik mijn tweede zoon kreeg.

Groetjes van (o)margriet

Terug
Bovenaan