Hoe oud waren jullie kinderen toen ze in de wandelwageninzet gingen??

A

Anoniem

Guest
Hierboven staat dus mijn vraag.
Rik is bijna 15 weken en wordt echt te groot voor de reiswieg?!?!!? Hij vind het zelf nog wel best hoor, ten minste dat denk ik .

Ik heb de Quinny Buzz en een nadeel hiervan is dat de reiswieg niet groot is. Rik wordt echt te lang voor dat ding. Bij de maxi-cosi heb ik ook dat extra ding er al uitgehaald. Vind het nog wel eng voor zijn nekje (vooral als ie in slaap valt), maar goed hij kon er gewoonweg niet meer in. Was gewoon zielig om te zien hahahaha. Nu ligt ie ook al gevuld in de reiswieg. Nu was dus mijn vraag, hoe oud waren jullie kinderen??

X Saskia
MV Rik 14,4 wk

Lotte is heel erg klein (echt heel erg klein!) en ligt met haar 5,5 maand nog steeds in de kinderwagenbak. Binnenkort gaat ze naar de buggy. Ze gaat daar pas in als ze er niet meer in past, of gaat protesteren dat ze niks kan zien.

Groetjes, Marisa

Hoi Saskia!
onze zoon is ook vrij groot, hij is nu 10 weken en het zal niet lang meer duren voor de reiswieg te klein gaat zijn. (heb een quinny freestyle) Er zal dus niets anders opzitten dat hem in het zitje te plaatsen en dit nog zo plat mogelijk te leggen. De reiswieg is wel makkelijk maar hij ligt er bijna al met zijn hoofd en voeten tegen de uteinden, dus comfortabel zal het niet lang meer zijn.
Groetjes!
Bisous
Alysse

Hoi Saskia,

Mijn zoontje heb ik met 4 maanden in het wandelwagenzitje gedaan. Hij vond het niet meer leuk in de bak, die was ook aan de kleine kant aan het worden.

Liefs Saskia

Bedankt alvast voor jullie reacties. Ik lees dat er meer kindjes zijn die zo jong al in de wandelwagen moeten.

Ik heb de wandelwagen inzet al wel klaarstaan! Dus binnen een paar weken denk ik gaat ie erin!

Hij gaat ook al echt bewust rondkijken, dus ik denk dat het ook wel tijd wordt en dat Rik het leuk gaat vinden om alles goed te zien!

X Saskia

Mijn mannetje was precies 12 weken toen we hem in de wandelwagen deden. We hebben een Mutsy en bij de geboorte leek die bak zo groot maar viel snel tegen. Nou is mijn mannetje ook niet heel erg klein 63,5 cm en 6,2 kilo. Nu die in de wandelwagen zit kijkt die de hele tijd rond en vindt het geweldig. Hij is wel snel afgeleid dus slaapjes doen we op een ander tijdstip.

Hoi,

Mijn zoontje van 3,5 maand past ook nog maar net in zijn kinderwagenbak. Ik heb bij het cb nagevraagd, omdat ik van alle kanten hoorde dat hij tot 6 maanden in de bak moest blijven.
Hoeft dus niet, hij mag als het niet meer pas in de wandelwageninzet. Wel zo plat mogelijk.

Dus succes ermee

Mijn zoontje was 5,5 maand toen hij in de wandelwagen ging.Nu heb ik een andere kinderwagen (quinny) en die bakkies zijn redelijk klein ben benieuwd hoe lang het past

Terug
Bovenaan