Hoe oud waren jullie kinderen toen ze in de wandelwageninzet gingen??

Mijn zoontje was 5 maanden, nadat ik een heel winkelcentrum had rond gelopen met hem op de arm heb ik die bak omruild...jeetje hij vond het echt niet meer leuk!! En nu is het prima!!

hoi meiden

jesse is van 24 april (bijna 6 maand dus) en ligt ook nog steeds in de kinderwagenbak
hij is best groot voor zn leeftijd, maar past nog steeds, al is t dan nog net
hij vind het nog prima en valt lekker in slaap
ik probeer t zo lang mogelijk uit te stellen, want het is zo makkelijk, in de wandelwagen slapen ze vaak niet meer
ik heb trowens een x-adventure in motion

groetjes xennah
(tik ff met jesse op schoot dus vandaar hoofdletterloos)

Ik heb naar aanleiding van deze topic de kinderwagen omgebouwd. Lotte is bijna 6 maanden en ligt nu dus (plat) in de kinderwagen. Ze vond het gewoon niet leuk meer in de bak.

Moet wel eerlijk zeggen dat ze wel moet wennen. Ze ziet nu andere dingen, maar kan mij nu niet meer zo makkelijk zien.

Groetjes, Marisa

Mette is bijna 4 maanden en nu 61,5 cm dus ze kan nog wel even in de bak. Ze slaapt er ook zo lekker in en ik twijfel of dit ook zo is als ik de wandelwageninzet er in zet. Ze begint zich nu wel een beetje omhoog te trekken in de wagenbak. 2 handjes aan de rand en een beetje omhoog komen. Is dit een teken? Ze huilt niet in de bak en ligt er nog lekker in. Wat waren de signalen dat ze het zat waren?

gr.Ing

hoi
anouk ligt ook nog in de kinderwagenbak,en ze slaapt er ook nog wel eens in.wel begint ze over het randje heen te gluren.leuk gezicht he?ze wil wel graag meer zien.kijken hoelang het nog past.
gr petra

Terug
Bovenaan