hoe oud waren jullie kindjes met kruipen?

hallo

ik ben gewoon nieuwsgierig wanneer andere kindjes gaan kruipen

mijn zoontje is nu 6 maanden en "kruipt" al enige tijd
vanaf 5 maanden ongeveer,
eigenlijk is het niet echt standaard kruipen maar zich voort trekken of ook wel tijgeren genoemd.

groetjes
nieuwsgierige mama
 
Hoi!
Leuk dit onderwerp!!

Tijgeren deed ze met 6,5 maand... echt kruipen 7,5 maand.... begin verleden week trok ze in kruipstand op tot op d'r knietjes.. en vlak erachteraan staan.
Zitten lukt haar nog net niet... maar da's een kwestie van 1 a 2 weken...
Ze is vandaag precies 8 maanden!!

Groetjes Debby mv B'Elanna
 
Hoi hoi,

Ja hier ben ik ook wel benieuwd naar! Mijn oudste ging nl met 6 mnd zitten, met 7 mnd staan en met 9 mnd lopen (echt los, gewoon mee naar de winkel, geen gezicht zo'n lopende baby..) dus zij heeft nooit gekruipt. Dat vond ik wel jammer, ze was maar zo kort een babytje.

Onze jongste (6 mnd en 10 dgn) rolde van buik naar rug en andersom vanaf de dag dat ze 4 mnd was. Maar daar blijft het bij. Ze draait sinds een week wel rondjes om iets te pakken, ipv dat ze er door middel van omrollen bij kwam. En ze trekt haar knietje weleens onder haar.

Vandaag was ik bij het cb en zei ze dat ze erg snel was?? Grappig, want wij zien dat helemaal niet.. doordat je toch gaat vergelijken met de eerste..
Maar het zou zo leuk zijn als ze gaat kruipen!
Ik blijf wel even meelezen op deze topic! Leuk!

groetjes Judith
 
hoi hoi

mijn zoontje valentino is nu een jaar en die ging ook al kruipen met 5 maanden.
eigenlijk tijgeren en kort daarna als snel op handen en voeten.
hij ging met alles als heel snel zoals omdraaien op de buik deed ie al met 3 maanden en terug met 3,5 maand.
hij was 7 maanden toen ie zich ging optrekken en ging staan aan alles waar die bij kon dus ik dacht nou die zal wel snel gaan lopen.
nou niet dus want hij is nu een jaar en loopt nog niet los.

leuk om te zien hoe dat bij andere gaat


groetjes manuela
 
Onze oudste draaide zich om met 6 mnd, echt tijgeren heeft ze nooit gedaan (we woonden toen heel klein, met 1 keer omrollen was ze ook aan de andere kant van de kamer...), zitten 8 mnd, kruipen 11 mnd, staan 13 mnd en lopen 18 mnd.

De middelste draaide zich om met 4 mnd, tijgeren volgde direct. Zitten 7 mnd, staan 8 mnd en lopen 13 mnd.

De jongste draaide zich om met 9 mnd (en zelfs toen hooguit 1 keer per week...), tijgeren ook nooit gedaan..., zitten wel met 8 maanden. Toen hij 1 werd   begon hij wel al wat van z'n plek te komen en 2 weken later was het hek van de dam, eerst kruipen en een week later ging hij ook staan. 16 Maanden was hij toen hij goed los kon lopen.
 
hi, onze jongen is een trage starter, kruipen begon met 10 maanden ofzo, nu met 12,5 maand begint hij met staan en schreeuwen.
dat lopen zal wel met 1,5 jaar lukken hopen we . na ja, niks om je zorgen om te maken hij kan zijn hele leven nog lopen toch?

Miep
 
wat hij nu ook kan is dat hij op zijn handen staat en op zijn tenen

de rest tilt hij omhoog

vind ik echt super knap!

en hij staat ook al op zijn knieen en handen en gaat dan op het neer heel snel
maar nog niet echt vooruit
 
Hoi heaven,
Wat een superbaby heb jij! Dat kon mijn oudste volgens mij pas toen ze 1,5 was ofzo. Zoals Jungle book's 'mogli' zeg maar? Kan me daar niks bij voorstellen als ik naar mijn jongste van 6,5 mnd kijk! Leuk hoor haha! Ziet er vast grappig uit!
Groetjes Judith
 
Terug
Bovenaan