hoe oud waren jullie kindjes met kruipen?


Hallo

Mick die "tijgert" sinds dat ie 6,5 maand was. Nu bijna 7,5 maand en tijgert nog steeds! Hehe hij probeert het wel op ze knietjes maar weet nie goed hoe die ze handen dan moet zetten! Dus valt ie maar weer op ze buik en tijgert vrolijk het huis verder door! Beetje een lui manneke ;o)

Doei Doei


 
Hoi!
Leuk topic!
Wij hebben ook zo'n snelle: tijgeren met 5 maanden, omrollen naar buik en naar rug met 10 weken! Maar ja, hij sliep dan ook nauwelijks, dus had veel tijd om te oefenen.  Hij liep helemaal los vlak voor hij 1 was. Daar zijn wel snellere van. Een buurjongetje liep al helemaal los met 9 maanden. Heel gek om zo'n kleine baby te zien lopen. Het is wel leuk, maar je moet continu opletten, want ze snappen nog bijna niks. Volgens mij is het veel handiger als het allemaal wat rustiger aan gaat.
 
Anne zat met 8 maanden, kroop pas met 11 maanden, ging een week later staan en lopen langs de tafel en loopt los sinds 2 weken, ze is nu ruim 15 maanden. Vlak voor ze los liep leerde ze opeens dat ze ook kon gaan staan zonder zich op te trekken. Toen ze dat kon was het een kleine stap naar lopen.

groetjes Ellen
 
Hoi

Thijs is nu 5 en halve maand oud.
Sinds vorige week staat hij op handen en knieen
en probeert hij vooruit te komen.
Ben bang dat het kruipen niet lang meer op zich laat wachten..
Jammer, het gaat toch al zo snel!!

Groetjes
 
Mijn dochter Sophie begon ook met 6 maanden ofzo te kruipen (nou ja teigeren)
Ze gaat nu veel op handen en tenen of voeten staan en is bezig zich aan het optrekken!
Op de knietjes komt ze al, nu nog gaan staan....

Hieronder een link van een filmpje van mijn dochter die bezig is zich op te trekken aan de box!
Zou het leuk vinden als jullie dan ook meteen even stemmen op haar!

Voor het filmpje klik hier  en als je wilt stemmen klik dan op de button "nu stemmen" naast het filmpje!
 
mijn mannetje ging tijgeren met 8 maanden en met echt kruipen was ie bijna 10 maanden en toen trok hij zich ook al op tot staan.
Nu is ie 14 maanden en kruipt door de hele kamer heen en gaat ook zelf staan en doet geregeld al een paar stapjes los.
 
Hi Meiden,

Mats van nu bijna 11 maanden tijgert al geruime tijd; hij zet zich vooral af met 1 been en trekt zich voort met zijn armpjes. Het tweede beentje hangt er een beetje voor spek en bonen bij haha. Hij begint nu af en toe zijn knietjes onder zich te trekken.
Wel trwkt hij zich al op in de box, soms lukt het om helemaal te gaan staan, en stapt hij(aan twee handjes) al heel snel door de kamer, zelfstandig staan (ergens tegenaan) lukt soms, maar je moet wel echt in de 'vangstand'gaan staan haha.

Groetjes,
Renske
 
Hallo allemaal,
Dit is inderdaad een erg leuk onderwerp om over te kletsen.

Mijn zoontje (bijna8 maand) is ook aardig snel met alles.
Met 4,5 maand rolde hij zich om van rug naar buik en andersom.
Een maand later begon hij te kruipen,echt op handen en knieen en deed daarbij ook gelijk het 'mowgli standje'.
Weer een maand later,6,5 mnd dus,ging hij zelf zitten en 2 weken later trok meneer zichzelf al overal aan op en loopt langs de box,tafel en zet 1 pasje los om over te stappen naar iets anders.
Het is een echte klimgeit,klimt overal op,geen drempel is hem te hoog.

Het is soms niet echt leuk hoor zo'n snel kindje. Vanaf dag 1 stak hij zijn hoofdje al in de lucht om deze nieuwe wereld heel gauw te gaan ontdekken.Hij is eigenlijk nooit echt een kleine baby geweest(gelukkig wel qua lengte..haha)

Maar goed,ik vind het leuk om te lezen dat er nog genoeg andere kindjes zijn die zo snel zijn!

kim en jesse
 
Terug
Bovenaan