hoe oud zijn de mama's??

Whahahaha, ik dacht al, gaat ze dat nou echt uit zitten rekenen! Maarreh...is het ook niet logisch dat het gemiddelde hetzelfde blijft? We zitten trouwens wel onder het landelijk gemiddelde!

Ja duhuh natuurlijk wordt dat weer hetzelfde met deze uitzondering, ik heb de laatste paar keer de lijst niet gedaan en een hoop mama's hebben hun leeftijd niet opgegeven bij die lijst. Als al die mama's hier wel hun leeftijd neerzetten en de mama's van de lijst niet, kan het gemiddelde anders worden.... vat je het nog (het is dat ik het zelf opgeschreven heb, anders zou ik mezelf al lang kwijt zijn!)

Hihihi, nee, ik snap het wel hoor. Ben niet zo goed in statistiek, maar dit is nog net mijn niveau. En ik praat zelf ongeveer net zo geordend enzo, dus dit kan ik helemaal volgen, als je mij nu nog kunt volgen!

hoi hoi,

Ik was 21 toen ik mijn dochter Valentina kreeg ( helaas is ze overleden na zes dagen ), ik was net 24 met mijn zoon Skender en net 28 met mijn zoon Arjan.

Groetjes rennie

Ikke ben 23, mijn vriend is 22. Toen ik mijn eerste dochter (nu 4) kreeg was ik 19.
Ik ben dus ook een jonge mama. Mijn eerste dochtertje was niet gepland, maar wel heel welkom. Mijn tweede dochtertje was wel gepland. Ik vind het heerlijk om een jonge mama te zijn en geniet elke dag van mijn twee mooie en geweldige meiden!!

Liefs xx
liekje mama van Joy en Reana

Terug
Bovenaan