Hoe oud zijn jullie?

A

Anoniem

Guest
Hallo, ik ben zelf 22 jaar. En ben erg nieuwsgierig of er nog meer leeftijdgenoten zijn die zwanger zijn.

Ik ben zwanger van de 1e, ben 17 januari 2008 uitgerekend. Dus morgen 25 weken :) Helemaal leuk.

Na ben benieuwd naar jullie reacties.

Hoi!

Hier een leeftijdsgenootje..
Ik ben ook 22 jaar, zwanger van de 1e en 21 januari 2008 uitgerekend.
Ben dus 24w en 2d en gelukkig gaat het allemaal hartsikke goed.

Liefs Malou

Hoi..

Ik ben 9 september 23 geworden en ook zwanger van de 1e.
Ben 27 oktober uitgerekend dus das al snel !!!

Veel plezier nog met jullie zwangerschap !

Liefs Esther

hoi,

ik ben iets ouder, wel 24 jaar, zwanger van mijn 2e.
mijn 1e kindje kreeg ik dat ik net 1 maand 22 was

groetjes dimka

hoi..ik ben 21 en zwanger van de eerste.. 2 weken na mijn uitgererekende datum word ik ook 22 :)

Gr angela

Hoi

Ik ben 22 en net bevallen van mijn 2e kindje.Mijn eerste kreeg ik toen ik 20 was en daarvoor heb ik ook al 2 mk gehad.Ik wou dus al op mijn 18e een kindje maar door de miskramen is dit niet gelukt.Ik kan jullie vertellen dat jong moeder zijn echt geweldig is.

hoi hoi

ik ben ook 22jaar en verwacht 1maart ons kindje eigenlijk is het ons 2kindje maar eerste keer heb ik een miskraam gehad
nu gaat alles goed en verwacht waarschijnlijk een meisje ik heb een echo gehad maar ze konden het nog niet zeker zeggen de kleine was eigenwijs en ging lekker met der kont naar boven liggen
haha maar goed waar komen jullie allemaal vandaan?
werken jullie nog of wat

groetjes patricia

wat leuk om te horen dat er nog meer "jonge"moeders zijn.
Het lijkt mij ook echt geweldig zo jong mama te zijn.....:)

Ik werk nog wel ja, 40 uur nu. Maar dat wordt na de geboorte 12 uur, en dan ga ik vannuit huis werken,dus kan/mag zo zelf mijn uren indelen.

Jullie dan?

Terug
Bovenaan