Hoe oud zijn jullie?

nou ik werkte 20uur via een uitzendburo bij kpn maar 3weken nadat ik vertelde dat ik zwanger was hebben ze me eruit gegooit
nu heb ik nog maar 15uur per week bij 4autistishe  kinderen maar ik moet zeggen dit word wel heel zwaar het is gewoon een hele hevige baan ik kook dus voor de kids maar moet ze ook douchen daar schoonmaken en de kids bezig houden maar ze zijn zo druk ze hebben ook nog eens adhd en de oudste heeft zelfs alle 18symptonen ervan gelukkig zijn ze nu met een medicijn onderzoek bezig en hoop dat ze gauw wat vinden zodat ik wat meer rust heb haha

groetjes

Hoihoi,

Ik ben 30 jaar oud. Werk sinds deze week 36 uur en ga na de geboorte van ons kindje terug naar 32 uur. Mijn mannetje gaat dan ook 32uur werken, dus gaat onze kleine nog 3 dagen naar de kinderopvang.

groetjes,
Dion

hallo,

Ik ben 23 jaar, zwanger van de 1e en 19 januari uitgeteld. ik ben dan ondertussen 24.

liefs kim

hallo,
Hier ook een iets oudere aanstaande moeder, ik ben 30 en ben begin juni uitgerekend!
Ik werk nu 28 uur en ga na de geboorte 24 uur werken!

Hoi,

Ik ben 27 en zwanger van nr2. Mijn zoontje heb ik gekregen toen ik 23 was (dus een vrij jonge moeder).

Liefs Nika (34w3)

ik ben 30 heb een zoon van 3 en onze tweede wordt geboren in maart 2008.

ik werkte altijd 3 dagen. na de geboorte van de 1e nog een tijd gedaan, nu werk ik 12 uur en ga straks terug naar 9 uur.

groetjes,

Suus
18 weken en 2dagen zwanger

Ik ben 34 en zwanger van de 6e.(2 nov. uitgerekend)  Ik was 23 toen de eerste geboren werd. Ook nog jong dus.

Francien

Ik ben 24 en zwanger van de tweede m'n dochter Melanie werdt geboren toen ik 21 was.

Gr Lique

Terug
Bovenaan