Hoe oud???

Hoi,

Ik ben 27 jaar, en we hebben al een dochtertje van 16 maanden. We zitten nu in de 1e ronde voor ons 2e wondertje. Zit heel erg in spanning want ik ben 10 dagen overtijd, maar nog geen positieve test.
Wij zijn in mei 2005 getrouwd en zijn daarna meteen begonnen om zwanger te raken. de 2e ronde was het al raak!! Hopen dat   het deze keer ook zo snel gaat, maar dat weet je nooit natuurlijk.

Groetjes,
Heartje

wel leuk zo'n forum... ben eigenlijk aan het werk, maar aangezien het toch rustig is, blijf ik hier nog even hangen!

ik ben 22 jaar, en bijna 2 jaar getrouwd. Mijn man is 27 jaar. wij zijn ook toe aan een kindje, we willen dan ook eind september voor de 1e ronde gaan, spannend hoor!

Hallo!

Ik ben 25 jaar en mijn vriend 32. Wij zijn niet getrouwd, wel een samenlevingscontract... kinderwens staat op 1 en trouwen op 2... We werken gewoon van boven naar beneden... haha! Nu bezig voor de eerste, hoop dat het lukt... we willen zo als we er nu tegenaankijken 3!

Suces iedereen!

Ik ben bijna 26 jaar. Getrouwd met Marijn(29) en mama van Charlotte. Wij zijn nu 2,5 jaar getrouwd. Ik was 3 maanden zwanger toen we trouwden en dat was allemaal toevallig. Was eigenlijk aan het ontpillen en wilden er echt voor gaan na de trouwerij. Maar ja het lot besliste anders. Nu zijn we bezig voor een tweede hummel.

gr Linda

Hallo,

Ik wilde ook even reageren!!!!
Ik ben Belinda 23 en getrouwd
met Martijn 26 jaar we hebben een
dochter van bijna 15 maand en
we willen graag aan een 2e wonder
beginnen.

Groetjes Belinda

ok ook dus van mijn leeftijd.
In mijn omgeving zie ik weinig mensen van mijn leeftijd, allemaal wat ouder. Iedereen op zn tijd natuurlijk. Heb altijd graag vroeg moeder willen worden.

hoi ben 24 jaar me vriend wordt september 29, we zitten in ronde 9 1 kindje, we wonen 2 en half jaar samen niet getrouwt, maar als ik zwanger ben gaan we wel trouwen, niet om het kind dat ook wel, is goed koper dan regristreerde partner schap, als je niet trouwt moet je zo veel regelenen bij een advocaat wat geld kost om het kind aan je vriend te erkennen, want als er wat met jou gebeurt en je bent niet getrouwt of iets anders geregeld heeft de man alleen recht op alemitatie( als ik het goed schrijf) te betalen en verders nergens geen rect op je ouders zijn dan automatisch voogd, daarom gaan we ook trouwen, en   belasting technisch beter.

greetz suzette

Terug
Bovenaan