hoe over te stappen op een andere fles

Lastig dat ze dat niet wil! Mijn zoontje is 7 maanden en drinkt prima uit een antilek tuitbeker. Zolang er geen melk in zit, want dat wil hij alleen uit de fles drinken.
 
hoi josje,

wat ik heb gedaan bij mijn dochter is de beker toch gewoon vasthouden. momenteel vindt ze het ok wel makkelijk dat ik het doe, want zelf pakken doet ze het nog niet echt (ja, met haar handjes erin, maar dat laat ik toch niet toe).
komt vanzelf wel
 
Loïs drinkt elke dag 2 keer 100 cc uit een gewone beker. Zij wil geen tuitbeker alleen als ze echt niet anders krijgt en ze heel dorstig is. Maar ik vind het wel prima zo. Ze is 9 maanden en hoe eerder ze het leert hoe beter. Hoe ik het aanpak?

in de kinderstoel
plastic slap om de nek, goed om het nekje heen!!!
Dwijl of theedoek om de nek binden, je lacht je slap want het is geen gezicht.
Zelf de beker vasthouden en langzaam gieten, ben begonnen met yoghurt.

Ze wennen vanzelf hoor, ze kan het nu al beter dan een week geleden. Maar kijk wel uit voor als ze geen zin meer heeft, want dan kunnen ze proberen de beker weg te slaan.
 
hallo

ik heb het geprobeerd ook in overleg met cb door de fles weg te houden en alleen de tuitbeker te geven.
met als gevolg dat ze in 2 dagen maar een klein bekertje drinken op heeft.
sorry maar dat vind ik zielig en niet goed dan drinkt ze veel te weinig.
ik weet het niet meer ik ga voorlopig maar door met de fles en bouw het langzaam af maar dat lukt waarschijnlijk ook niet want dat heb ik al geprobeerd
 
Terug
Bovenaan