Hoi. Ik heb een dochtertje van 7 weken en ik geef haar nu volledig borstvoeding. Ik wil nu overstappen naar flesvoeding (omdat ik het zelf niet meer volhoud (heb keizersnee gehad, aanleggen doet nog steeds veel pijn) en hoor daar graag wat tips/adviezen over.
Heb de volgende vragen:
-Ik heb al zo'n afbouwschema gevonden, alleen daar gaat het over het afbouwen van 6 voedingen per etmaal, terwijl mijn dochtertje nog 8 soms 9 voedingen krijgt. Zijn er nog andere schema's?
-Hoeveel ml. geef je in de fles?
-Welk merk/type voeding is zal ik gebruiken? Ze heeft veel last van darmkrampjes.
-Hoe reageerde jullie kindje op de fles?
-Hoe lang duurde het voordat jullie volledig overgingen naar flesvoeding?
-Hebben jullie andere dingen (zowel positieve als negatieve) dingen gemerkt nadat je overging op flesvoeding? Bijv. wel/niet beter slapen, meer/minder last van darmkrampjes etc..
Ik weet het: elk kind is anders, maar toch hoor ik graag jullie ervaringen.
dank alvast.
Heb de volgende vragen:
-Ik heb al zo'n afbouwschema gevonden, alleen daar gaat het over het afbouwen van 6 voedingen per etmaal, terwijl mijn dochtertje nog 8 soms 9 voedingen krijgt. Zijn er nog andere schema's?
-Hoeveel ml. geef je in de fles?
-Welk merk/type voeding is zal ik gebruiken? Ze heeft veel last van darmkrampjes.
-Hoe reageerde jullie kindje op de fles?
-Hoe lang duurde het voordat jullie volledig overgingen naar flesvoeding?
-Hebben jullie andere dingen (zowel positieve als negatieve) dingen gemerkt nadat je overging op flesvoeding? Bijv. wel/niet beter slapen, meer/minder last van darmkrampjes etc..
Ik weet het: elk kind is anders, maar toch hoor ik graag jullie ervaringen.
dank alvast.