Hoe partner verteld?

<p>Hoi,</p><p>Ik vroeg me af hoe jullie je partner verteld hebben dat je zwanger was? Heb je er iets speciaals voor gepland of gedaan? Of gewoon de test laten zien of even gebeld?</p><p> </p><p>Groetjes,</p><p>Lyanna</p>
 
Ik had twee kinderboeken gekocht die mijn man kent van vroeger. En toen een foto erbij gedaan van mijn blije hoofd met een zwangerschapstest. En ingepakt in kadopapier dus hij had niks door. 
 
Oh en de eerste keer deed ik een kussen onder mijn shirt en zei kan je hier een beetje aan wennen schat. Was ook erg grappig. 
 
Mijn man playstation graag. Dus ik had een shirt voor hem met de tekst: player 1 Daddy en een rompertje met: player 2 baby Amin (onze achternaam). Hij snapte m eerst tot ik de test gaf. Succes! ?
 
Aangezien wij al een kleine 2 jaar bezig waren, ik mij heel raar voelde maar me niet kon voorstellen dat ik nu ‘ineens’ zwanger was, deed ik een test en bleek zwanger. Ik heb hem toen shock gebeld ?
 
Haha mijn vriend was aan het stofzuigen en ik rende vol ongeloof met de test naar hem toe en duwde gelijk de stofzuiger uit... en met trillende handen liet ik hem de test zien en zei zoiets van "o jee kijk nu".. 
Ik verwachtte nog helemaal geen positieve uitslag omdat ik de test (dacht ik) 3 of 4 dagen te vroeg had gedaan.. ?
 
Terug
Bovenaan