hoe reageerde de kids om 00.00 uur??

Om 21 uur hebben we Yoëll z'n laatste fles gegeven net als altijd, hij is naar bed gegaan en als een blok in slaap gevallen.
De buren hadden niet 1 maar 4 duizendklappers n Yoëll sliep gewoon door. Om 1 uur werd het hier wat rustiger met vuurwerk en toen werd hij wakker. Ons buurjongetje is 3 weken jonger dan Yoëll en sliep ook overal doorheen, maar om 1 uur liepen we dus allebei met de kleine op de arm en wel klaar wakker. We hebben Yoëll om kwart voor twee nog een beetje eten gegeven, maar heel onrustig was hij in bed, na anderhalf uur heen en weer te lopen hebben we hem (tegen onze principes eigenlijk) tussenin gelegd.
Hij had de hele verdere nacht mn hand vast en liet niet meer los, maar sliep wel. Om half acht was hij er weer.
Ben toch wel trots op mn manneke dat hij door alle herrie heen is geslapen. Ach en die ene keer dat hij tussenin lag, was nog best gezellig ook.
Vanavond weer een normale, rustige gestructureerde nacht.

Hoe is het met jullie ukkies verlopen??

Groetjes en allemaal een heel goed 2007 toegewenst.
Pauline mv Yoëll 3,5maanden

Wij waren bij vrienden en Lukas moest voor het eerst in een kampingbedje (de kiinderwagenbak werd echt te klein). Om half acht en tien uur een flesje gegeven en meneer is gelijk gaan slapen (doet hij s'avonds eigenlik altijd wel). Van het vele en harde vuurwerk is hij niet wakker geworden. Wij zijn om half twee naar huis gegaan. Meneertje was klaarwakker maar is toch lekker gaan slapen.

Van vier tot zes een paar keer een speentje moeten geven en om kwart over zes toch maar ff tussen ons in genomen (op aankleedkussen). Toen heeft hij nog een half uurtje geslapen. Na zijn flesje heeft hij nog een uurtje geslapen maar om kwart over acht was het toch echt afgelopen. We hebben het nog wel geprobeerd maar om negen uur hebben we het echt opgegeven.

Al met al is het eigenlijk super gegaan!

Lukas is nu ruim 5 maanden.

Nou hier ging alles prima, Linde ging om 19:00 na een slaaploze dag eindelijk slapen.
Normaal krijgt ze om 22:30 een fles maar we hebben haar maar lekker laten slapen tot 24:00.
Maar het meisje werd niet wakker, toch maar wakker gemaakt omdat ik dat wel heel gezellig vond en voor een flesje.
We hadden een klein beetje hoop dat ze wat langer zou slapen vanmorgen maar helaas,
om 06:30 was ze er weer.
Helaas wilde ze daarna ook niet echt meer slapen, nu ligt ze al één uur in haar bedje record voor de afgelopen dagen.
Maar de jaarwisseling is dus prima verlopen, op naar een super 2007.
groetjes Danielle mama van Linde 30-08-2006 en Roos 15-04-2003

ook hier ging het helemaal super
annique sliep van 19u tot 20.u...
20.30 fles en toen is ze om 21.30 gaan slapen
om 22.30 wakker gemaakt (sliep half door) voor haar laatste fles die ze bijna niet wilde (100cc pap)
toen is ze gaan slapen
helemaal niets gemerkt van het vuurwerk ( zelfs niet van die miljoenklappers haha)
en ze heeft tot 09u doorgeslapen vanaf ongeveer 22.15
dus ik ben supertrots op dr
en wij hebben zelf ook redelijk uit kunnen slapen
fijne nieuwjaarsdag allemaal!!!
liefs sandra mama van annique

hoi hoi,

Het was een drukke dag gister, we gingen 's middags  naar mijn schoonmoeder die jarig was en de hele kamer vol zat. Daar was hij wat huilerig, niet door de drukte, maar door last van lucht in zijn buikje.

Om 4 uur was ik bij mijn eigen moeder en na een flesje sliep hij van 17:00-19:30.
Na het flesje lekker gespeeld en toen nog even geslapen, maar hij was wat onrustig, dus om 23:00 er uit en om 23:30 de fles. Hij was dus gezellig wakker om 00:00!We hebben voor het raam naar het vuurwerk gekeken en hij vond het erg leuk al die lichtjes. Toen in zijn jasje in de kinderwagenbak gelegd in een apart kamertje en hij sliep zodra zijn hoofdje het bedje raakte. Om 02:00 hebben we hem in de maxi cosi gezet en zijn we met de auto naar huis gegaan.In bed was hij even klaar wakker en begon te lachen en gek te doen, maar na een kwartiertje sliep hij en om 08:30 moesten we hem wakker maken voor de fles. Normaal om 08:00 en dan slaapt hij weer tot 11:00/12:00, maar nu werd hij om 10:00 wakker met een mega poepluier...beetje jammer, maar eigenlijk mogen we niet klagen..
Hij vond het in ieder geval erug gezellig met al die lichtjes en mensen!

Nu slaapt hij alweer 2,5 uur, dus kan ik mooi even alle kerstspullen opruimen...wel weer kaal hoor...

Morgen moet ik weer voor het eerst werken...zal wel wennen worden na 5 maanden vrij....

liefs leetje 1981

gelukkig nieuwjaar allemaal!!

wij zijn ook bij vrienden geweest en zijn er zelf ook blijven slapen.
ik heb iris gewoon om 19.00 de fles gegeven en daarna om 23.00 zoals altijd. heb haar de hele avond beneden gehouden in de kinderwagen. ze viel niet meer inslaap na de fles van 23.00. maar hebben haar wel neer gelegt. het knallen begon trouwens al om 23.00.
we hebben haar om 1 uur in het campingbedje gelegt op de zelfde kamer waar wij ook zouden slapen. wij zijn om half 3 ook na bed gegaan. we hebben iris wel snachts horen duimen maar was stil.
om half negen hebben we haar zoals gewoonlijk wakker gemaakt voor de eerste fles.
en daarna terug gelegt tot half 12 toen zijn we allemaal op gestaan.

groetjes petra en iris 14 weken en 3 dagen

Om 23.00 heeft Merel de laatste fles gehad, meteen terug naar bedje en ze sliep meteen!
Ben even stiekum gaan spieken rond 00.10...helemaal voor pampus! hahahaha
Ze werd gewoon wakker vanmorgen rond 07.45.
Wij wel wat gaar natuurlijk... maar ons meisje heeft niks gemerkt van het vuurwerk.
( het leek wel een slagveld hier...wat n herrie.. de kat had meer last..kei zielig!)

Iedereen alle goeds voor 2007!

Gelukkig nieuwjaar!

Hier heeft de kleine om half 10 gehad en hij is helemaal niet wakker geworden!
had dat echt wel verwacht, maar hij sliep heerlijk door!
en heeft doorgeslapen tot vanmorgen half 9.
overdags worden ze wakker van alles maar snachts dus blijkbaar niet!

Terug
Bovenaan