hoe reageerde de kids om 00.00 uur??

de beste wensen voor 2007!
Wij zijn bij vrienden geweest,zij hebben ook een kindje van 1,5
Ze hadden nog een ledikantje daar staan,we hebben haar eigen matras meegenomen en daarop heeft ze lekker geslapen.om 22.30 nog een laatste fles en toen weer in dat bedje.rondt 2.00 zijn we gegaan en had ze even de ogen open,maar kon haar thuis gewoon weer overleggen..ze heeft dus gewoon overal doorheen geslapen terwijl het daar behoorlijk tekeer ging!
heb alleen zelf geen oog meer dicht gedaan en had de wekker alweer op acht uur(gaap)
manlief mocht blijven liggen...(was vandaag wat ziekjes...te veel bier en van de gourmet)
we het in ieder geval goed doorgekomen..hi
groetjes piewie & Mila 16-9-06

De beste wensen voor 2007!

Tijs heeft overal doorheen geslapen. Ben even bij hem liggen kijken om 0.30 uur, toen was hij wat onrustig. Ik heb hem z'n tutje gegeven en hij is toen lekker verder geslapen. Verder was de nacht hetzelfde als normaal. Dus ook hier alles goed verlopen, ondanks de vele harde knallen.

Liefs,
mama van Tijs

Hoi
Hier is alles perfect gegaan. We hadden Kris om kwart voor 11 zijn laatste fles gegeven en gelijk weer terug gelegd. Hij is gaan slapen en heeft niks gemerkt.
Ondanks dat hij in een vreemd bed sliep. (We hebben allemaal bij mijn ouders geslapen).
Groetjes Ellen mv Kris (vandaag 4 maanden)

Wij hebben het bij mijn schoonouders gevierd, en zijn daar ook blijven slapen. Chelsey heeft om 22.15 haar laatste flesje gehad en is daarna lief gaan slapen, en is ook niet wakker geworden van het vuurwerk! Ik ben ook wel ff bij haar wezen kijken, maar ze lag lief te slapen. En ze werd vanmorgen om half 9 wakker, mijn schoonmoeder zou haar de eerste fles geven, zodat wij uit konden slapen, maar ik werd toch vroeg wakker, en ben haar toch even een gelukkig nieuwjaar gaan wensen, haha, ik ben daarna nog wel even terug naar bed gegaan.

Groetjes Elise

Voor iedereen natuurlijk de beste wensen voor 2007!!!!

Jente (4,5 maand) heeft geslapen als een blok. Gewoon om 20.15 laatste bv en hij werd op 9.15 weer wakker.
Papa en mama waren dus erg blij met zijn kleine uitslaap cadeautje!

Groetjes Fennie

Beste wensen voor 2007.....

Nikki heeft gewoon om 21.00 de laatste fles gehad en is toen naar bed gegaan.
Ze heeft overal doorheen geslapen.En is de volgende ochtend pas om 9.00 wakker gemaakt.

groetjes van anous mv Nikki

Tijn heeft om 19.00 zijn laatste fles gehad en is daarna gaan slapen. Om half 11 is hij even wakker geweest toen ze hier hard begonnen te knallen. Hij is er even uit geweest omdat hij niet meer wilde slapen. Daarna weer terug naar bed en zo 23.45 sliep hij weer. Na 12 uur nog 2 keer een speentje gegeven en daarna was hij echt onder zeil. hij sliep tot half 8, hij heeft toen zijn fles gedronken en is gelijk weer naar bed gegaan tot een uur of 10. Dus op zich allemaal prima, al had ik niet verwacht dat hij wakker zou worden omdat hij nooit wakker wordt.

Groetjes danielle

Terug
Bovenaan