hoe reageerde jullie lichaam na het stoppen met de pil??

Hoi allemaal!

Ik ben erg benieuwd hoe jullie lichaam op het stoppen met de pil reageerde?   En hoelang duurde het voordat je voor het eerst echt ongi werd?
Ik heb namelijk al twee weken pijn in mijn buik alsof ik ongi moet worden, maar het komt niet. Hebben jullie dit ook meegemaakt?

Groetjes, Sarah

toen ik in september met de pil stopte (de eertse keer) was ik in
december nog niet ongesteld ben er mee naar de dokter geweest en ik
kreeg toen tabletten om ongesteld te worden en misschien mijn cyclus
een goed duwtje in de richting te geven.

ik werd daar ongesteld van maar die maand daarna zonder die pillen niet.

toen duurde het weer iets van 3 a4 maanden .

ik werd er gek van omdat ik soms ineens ongesteld was zonder dat ik
iets aan voelde komen en de anders keer zat ik helemaal onder de
puistjes en dan verdwenen die na verloop van een week weer zonder dat
ik ongsteld was geworden ik liep ook heel vaak met inlegkruisjes voor
de zekerheid.

uiteindelijk ben ik wel na 13 maanden zwanger geraakt.

nu zijn we voor de tweede bezig.

groetjes

Hoi Sarah,
Ik ben nog maar net met de pil gestopt.  De afgelopen 2 maanden bleek mijn pil al niet meer goed te werken, doorbraakbloedingen.Overigens wel laten onderzoeken door HA.
Kreeg een zwaardere pil voorgeschreven en die heb ik maar 2 dagen gebruikt. Mijn man vond dat ik de pil wel weg kon gooien.   3 Dagen later werd ik weer ongi, en nu zie ik wel wat er gebeurdt. Ik ga er vanuit dat de laatste keer ongi ook echt ongi was en daarvan uit ga ik verder.
Groetjes

Hoi,

Ik ben al sinds  medio 2002 gestopt met de pil. Destijds niet om zwanger te raken maar omdat ik me steeds zo beroerd voelde; opvliegers, emotioneel, hoofdpijn, stemmingswisselingen etc. Sinds ik de pil niet meer slik ben heb ik daar nauwelijks nog last van. In het begin was mijn menstruatie wat onregelmatig (maar dat had ik daarvoor ook). Maar na verloop van tijd kwam daar steeds meer regelmaat in, nu is mijn cyclus tussen de 28 en 31 dagen, dus dat is netjes. Ik werd de eerste keer na ongeveer 7 weken ongesteld.

Na mijn bevalling in mei 2004 heb ik besloten om ook echt nooit meer aan de pil te gaan. Wij gebruiken nu condooms, en daar willen we nu ook mee gaan stoppen. We willen na de menstruatie rond half augustus proberen weer zwanger te raken.

Syl

hallo,

na het stoppen van de pil half mei, en eerste pil ongesteldheid, werd ik daarna na zo'n 26 dagen ongesteld.. deze ongesteldheid was maar 1 dag en bruin bloed kwam er.. toen was er natuurlijk verwarring. maar na toen weer    zo'n 27 dagen werd ik weer ongesteld.. en deze keer was het enorm veel en heftig.. nu hoop ik dat alles weer normaal is..
moet nu de 3de keer ongesteld worden..( hoop het natuurlijk niet..)

groetjes greta

Hoi,
Ik ben in juni gestopt met de pil en werd na 5 weken ongesteld. Ik had veel bloedverlies en buikpijn verwacht net als vroegen  maar dit was niet het geval. Het duurde een dag of 4 net zoals toen ik de pil nog slikte. Ben benieuwd of de volgende menstruatie op tijd komt of dat ik nu een onregelmatig  cyclus krijg.
groetjes rene

Ik ben in Jan gestopt met de pil.
Eigenlijk keurig op tijd ongi ( 2 dagen te laat dus toch wel heel netjes)
En sindsdien meteen een regelmatige cyclus van 28 dagen.

LIefs Bibbi

ik ben een mazzelpik!!!

ik heb vanaf de eerste dag een cyclus van 28 dagen, ben minder heftig ongi, voel mijn eisprong heel duidelijk en heb geen ongiklachten zoals hoofdpijn en zere borsten meer!!!

liefs janine

Terug
Bovenaan