hoe reageerde jullie lichaam na het stoppen met de pil??

Ik ben eind vorig jaar gestopt met de pil en was meteen weer gewoon elke maand ongesteld na 28-30 dagen. Dacht dat dat erg goed was, maar nog steeds (zit in ronde 11) niet zwanger helaas.......

Ik ben in maart gestopt met de pil en werd toen na ongeveer 5 weken ongi, sinds die tijd heb ik een cyclus van ongeveer 50 dagen, wel elke keer weer een paar dagen korter. Hoop dat het uiteinelijk eindigt in een regelmatige cyclus.
Groetjes vlindertjes

hee sarah b

toen ik sptopte met de pil (dat was in maart) heb ik eigenlijk helemaal geen verschil gevoeld. mijn cyclus kwam gelijk goed opgang en bleef een cyclus van 29 a 30 dagen houden net als met de pil.
wat alleen anders is geworden is dat de eerste dag van de ongesteldheid pijnlijker is dan wat ik had met de pil.

veel succes met alles

groetejs brigit

Hoi,

Je hebt al erg veel reacties gekregen. Zal die van mij ook nog toevoegen.
Op 23 maart ben ik met de pil gestopt. Op 26 maart bloeding gehad. 26 april weer ongesteld geworden (dus na 32 dagen). In mei bleef de ongesteldheid al uit!!! Zwanger!!! Helaas ging dit in juni alweer mis... op 12 juni miskraam gehad en op 15 juli alweer ongesteld (weer 32 dagen) aardig op regel dus al weer (hoop ik). Wat ik opvallend vind tot dusver is dat ik helemaal geen last heb van menstruatiepijn, iets waar ik altijd veel last van had voordat ik met de pil begon! Erg prettig natuurlijk. Ook ben ik niet zo erg ongesteld dan ik altijd was.
Heb 10 jaar de pil geslikt!\

Groetjes Ineke

Terug
Bovenaan