Hoe reageerde jullie op die positieve test?

Hallo allemaal!

Op een donderdag zou ik zweren dat ik ongesteld zou worden..........het voelde hetzelfde!

Op zaterdag was de test negatief

Op maandag was mijn test positief!!!!!!!

Heel blij en nu 7 weekjes zwanger.....

Ik heb denk ik wel 50 keer naar het streepje gekeken en dacht................HELP!!!!!!

Iets wat je zó graag wilt kan tergelijkertijd ook zó eng zijn.......

Hadden jullie dit ook?

groetjes!

Ja dat had ik ook de eerste keer, je kijkt ernaar uit en dan als het zo is, dan wordt het werkelijkheid en kun je niet meer terug, wil je ook niet natuurlijk maar dan komt het besef,jeetje er groeit een kindje waar ik de mama van wordt!
Het is dan ook de grootste verandering in je leven, dus normaal dat je dat voelt!
Liefs

jep hier nog 1 hoor! as dinsdag 6 weken zwanger :) heel raar, je wil het zo graag, en net wat MJ schrijft, dan is het zover! Raar en eng haha ik heb/had veel vragen maar ik ben er van overtuigd dat het goed gaat komen!

Jullie ook nog gefeliciteerd natuurlijk :)

Liefs,

Hoi ook helemaal hier in Suriname heb ik dit gevoel gehad... mijn man en ik willen al heel lang kinderen en nu is het zo ver en lijkt het eerst zo eng....maar nu is het super!! Ik ben inmiddels al 5weken zwanger, en ben er helemaal happy mee. Heb gelukkig geen last van misselijkheid dus dat maakt het iets makkelijker.

Xxxjes

Ik moest maandag ongi worden maar was dat niet geworden en wist wel bijna zeker dat ik zwanger was want zo voelde ik me ook.

ik had tegen mijn vent gezegd dat ik zou gaan testen dinsdag ochtend. ik slapen en werd wakker met het idee dat ik moest plassen en dat ik al heeel lang geslapen had maar helaas het was pas 12:00 dus ik weer verder slapen en ja hoor het was 6:00 EINDELIJK ik netjes de test gedaan en terug mijn bed in, wel wekkertje gezet, ik tegen mijn vent lief en hij gelijk JA IK BEN WAKKER, en ja dan gaat het wekkertje (beide in onszelf gezegd wel 100000 keer niet zwanger, niet zwanger) en toen stond daar ZWANGER. als een gek naar de slaapkamer lichten aan en dan ja dan is het super, emotioneel, eng, spannend, vreemd en ja wat staat ons nu allemaal te wachten ?????

Vol ongeloof, ik kon het alle drie de keren nauwelijks geloven. En bij de laatste twee keer was mijn man zelfs niet eens thuis, dus vol spanning afwachten totdat hij thuis kwam.

helaas kon en kan ik nog blij zijn, de eerste keer dat ikk zwanger was, weet ik nog wel ik wilde het wel van de daken schreeuwen zo blij, tegelijkertijd ook wel eng. nu na 2 miskramen is het niet leuk meer, want je kunt niet blij zijn bij een positieve test, ik denk dat ik pas echt blij kan zijn na 12 week.

maar ik weet wel hoe het is en ben blij dat gelukkig niet iedereen zo'n ervaring heeft en voor de meesten een positieve test helemaal super is.

liefs, Kaatje

Terug
Bovenaan