Hoe reageerde jullie op die positieve test?

@kaatje Ik had vooral ongeloof en angst toen ik eindelijk een positieve test had. En de 12 weken is inderdaad wel een fijne grens maar ik moet zeggen dat ik alsnog iedere keer de angst heb dat het fout gaat. Ben nu de grens voorbij dat het ook eventueel levensvatbaar is maar zal blij zijn als het allemaal achter de rug is en de kleine veilig in mijn armen ligt. Ik had 2 vrij vroege miskramen. 1 bij 6,5 week en 1 bij 7. De derde was met 9,5 week.
 
@supertje: ik denk ook dat ik me na 12 week beter voel maar misschien heb ik dan nog steeds angst, dat weet ik niet ben nog niet verder gekomen dan de 10 week
1e miskraam was bij 6 wk 2e bij 10wk, maar toen was het kindje al met 8 wk gestopt met groeien. nu ben ik 7 week zwanger en heb de eerste echo gehad, volgende week woensdag de volgende. heb ze om de week nu, dat vind ik wel prettig
 
Ik deed de test alleen omdat ik zeker wist niet zwanger te zijn. Ik legde de test weg en ging wat rommelen, toen ik naar een paar minuten keek, ben ik in janken uitgebarsten, van blijdschap.
ik ben nu bijna 9 weken en nog steeds kijk ik bijna iedere dag naar de test. Tot de eerste echo, aanstaande donderdag, is dat toch het enigste bewijs dat er een wondertje in mijn buik groeit.
 
bij alle 2 de keren was ik super blij. Ik had het ook alle 2 de keren niet echt gedacht. Gewoon even testen....misschien is het wel al raak (alle 2 de keer meteen de eerste poging).
Je ziet het............zenuwen.....giegelen en dan super blij.

ijn mandaarin tegen wat minder. Die heeft de eerste keer heel lang moeten wennen en was niet te genieten.

Maar die blijschap neemt snel af.
Jij weet het maar je moet/wilt het even geheim houden dus ben je alleen met je gevoelens. En de eerste +/- 18 weken is er bijna niks te zien of te voelen. je voeld je soms helemaal niet zwanger en mensen zien he ook niet aan je.
Er breken wel onzekere tijden aan: is het wel juiste moment, redden we het financieel, is het kindje gezond, ben ik wel een goede moeder.....enz...
Antwoord op al deze vragen is JA. Maak je niet te veel zorgen en probeer ervan te genieten. Vooral als het je eerste is. Ik heb toen niet echt kunnen geneieten en daar heb ik nu een spijt van !!!

Maar geloof het nu maar je bent ZWANGER !!!!!!
 
midden in de verbouwing een test gedaan. deze op de werkbank neergelegd.
Ik kon papa in spe nog net tegenhouden voor ie van de ladder donderde van blijdschap.
en we hebben niks geheim gehouden, gelijk het nieuws gedeeld.
Als ik terug denk aan het moment dat ik de blauwe streepjes zag, wordt ik weer helemaal blij.
test ligt op mijn nachtkastje.

liefs smooty
 
@ smootylama en alle andere mama's

heb je de orginele test nog ??? Na een paar jaar vervaagt het streepje. Om dat te voorkomen wat blanke nagellak erop doen. Zo blijft je test positief de rest van jou en je baby's leven.
 
Terug
Bovenaan