Hoi,
Papa's kunnen in deze situatie ineens heel ander gedrag vertonen. Er veranderd ook zoveel ineens.. Een vrouw die zevert over kwaaltjes, allemaal dat gedoe rondom zwanger zijn moet gelezen en gekeken worden en waar is de aandacht voor hem???
Uit eerdere ervaring heb ik al de meest uitlopende verhalen gehoord, zowel positief als negatief.
Ik ben dus erg benieuwd hoe de papa's bij jullie reageren op het hele gebeuren..
Hier (gelukkig) een papa die erg betrokken en begripvol is en nú al last heeft van "nesteldrang"! Whahaha..
Hij is al vol op bezig met de (oude) babykamer uit te ruimen en in orde te maken. Hij wil volgende week namelijk beginnen met schilderen!
Ik vind het alleen maar leuk en geniet er erg van dat hij zo betrokken is. Hij heeft zich destijds super goed ingelezen en weet precies wat er allemaal in mijn lijf gebeurd. Bij mijn eerste zwangerschap kwam hij al met een babygym aansjauwen toen ik nog niet zwanger was hahha!! Hier dus een papa die niet kan afwachten totdat hij de baby kan voelen!!
Maar goed.. Hoe gaat het bij jullie thuis er aan toe?
Esmé mv Kay
(18 wk zwanger)