Hoe reageren de papa's ???

Hoi Miran,

Kan me goed voorstellen dat hij kan blijven zitten waar hij zit!! Had precies hetzelfde gedaan, maar neemt niet weg dat het een enorm kl*te/moeilijke situatie is!!

Probeer er ondanks alles toch van te genieten, want ik ken mensen die ook alleen de kleine hebben moeten dragen/krijgen/opvoeden en dát zijn werkelijk top mama's!!!!!!!

Liefs,

Esmé mv Kay en ???

Manlief en ik zijn al bijna 10 jaar samen en sindsdien hebben we het al over kinderen. Hij is ook een enorme kindervriend, hij past graag op onze neefjes en nichtjes en krijgt alle kids aan t lachen. Nu is het ein-de-lijk zover: wij krijgen zèlf een kindje!!! Jullie begrijpen: hij is  - net als ik  - in de 7e hemel!

Hij is veel bezorgder dan anders, vooral na mijn miskraam in juni maar dan nog. Hij is erg lief voor me en legt elke avond zijn hand op mn buik in de hoop dat ie iets voelt. Hij weet dat dat nog wel eventjes kan duren (ik voel al wel lichte schopjes) maar toch...
Over paar weken gaan we op zoek naar kamertje enzo, errug leuk! Maar eerst het geslacht weten, dat duurt nog "maar" 2 weken!

Deze aanstaande papa is geslaagd dus!

groetjes

Terug
Bovenaan