quote: odette reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('21-03-2006 19:46:07&apos

);
Hallo,
Ik wil ook even reageren op je vraagje/discussie.
Toen ik de eerste keer zwanger was ging ik er al helemaal vanuit dat mijn schoonouders niet blij zouden zijn. Mijn schoonmoeder is vanaf dag 1 nu niet de leukste die je kan hebben en mijn schoonvader is een hele moeilijke man(ze zijn inmiddels 8 jaar gescheiden) Mijn man is ruim 2 jaar jonger als ik en vanaf dag 1 van onze relatie is hij al overal "te jong" voor (volgens mijn schoonmoeder dan) en krijgen we overal de wind van voren voor....Ze heeft me zelfs wel eens gezegd: al was je de koninging geweest, dan nog was je niet goed genoeg voor mijn zoon!! Vanaf dat moment is er bij mij iets geknapt en probeer ik niet eens meer de goede schoondochter uit te hangen!
Toen we 2,5 jaar geleden heel blij vertelden(notabene als eerste want ze woont het dichtste bij) dat we een baby zouden krijgen, was haar eerste reaktie: Als jullie maar niet denken dat ik ga oppassen. En: Jullie willen kinderen, ik doe dan ook verder niets...
Wij waren daardoor behoorlijk van slag maar lieten onze blijdschap niet eronder lijden. Ergens hadden we de hoop dat als Isabelle er was, zowel mijn schoonvader- asl moeder bij zouden draaien...tot op de dag van vandaag is dat niet het geval en ik probeer het ook maar niet meer. Ook de 2e keer dat we vertelde dat er gezinsuitbreiding aan komt werd niet leuk ontvangen. Ze haalden een beetje laconiek de schouders op en omdat ik me erop had voorbereid was ik niet erg onder de indruk..
Ik kan je alleen zeggen dat ik me heb neergelegd bij de houding van mijn schoonfamilie, maar leuk is anders.
Ik wens jullie heel veel sterkte met het vertellen en als je uitgaat van het ergste kan het altijd mee vallen. En wat nog veel belangrijker is, dat wat je schrijft..jullie zijn dolgelukkig met het goede nieuws en zo hoort dat!!!!!
Liefs en een fijne zwangerschap
Odette
Hoi Odette,
Mijn schoonouders zijn hele lieve mensen,maar toch wel een beetje eng hoor.Ze willen alles voor ons doen etc etc.Dus ik ga gewoon van het slechte uit,dan valt het altijd mee.Mijn vriend zegt dat ze wel blij en gelukkig zullen zijn.
Ik laat het jullie nog wel weten als we het vertelt hebben.
Groetjes Ik