Hoe reageren jullie mannen???

A

Anoniem

Guest
Ik ben erg benieuwd hoe jullie man/vriend reageert als de NOD er weer aan komt.
Mijn man is heel nuchter en heeft zoiets van komt het dan komt het en anders volgende maand.
Hij vind het wel leuk maar heeft ook zoiets van we zien het wel.

Als ik dan echt verdrietig ben dat ik ongi ben geworden snapt hij dat toch niet zo erg.
Hoe reageren jullie mannen????

liefs Bibbi

Hai Bibbi!
Mijn vent is ook wel wat nuchterder en zegt dan dat ik er niet zo mee bezig moet zijn. Maar ik denk als het in hun lichaam zou zijn zouden ze er ook meer mee bezig zijn, toch?
Meestal als het zover is vindt hij het ook wel spannend en baalt ie ook wel weer als het niet raak is!

Groetjes Suus

Ha Bibbi,
Mijn man is eigenlijk ook wel heel nuchter! maar nu we al voor de 9e maand bezig zijn, weet hij ook dat ik er het steeds erg moeilijk mee heb! als ik dan weer ongesteld   moet worden, merkt hij dat ook gewoon, en als het dan zover is, dan slaat tie de armen om me heen, en zegt dat ik me niet alleen moet voelen, en dat we het samen dragen, dat is gewoon heerlijk, ben er wel erg blij mee! maar dat was in het begin ook niet zo hoor! toen zei tie ook gewoon, volgende keer beter! toch voel je je daar rot bij he! zo van, zal ik me aanstellen ofzo, heb jij dat niet? liefs Em

In het begin was hij ook heel nuchter, maar inmiddels zitten we al in ronde 11 en heeft hij het er ook altijd moeilijk mee als ik ongi wordt.... Maar ach het blijven mannen....Die zijn natuurlijk altijd veel nuchterder dan wij, of niet???!

Mannen nuchter? Nou.... Niet altijd! Mijn vriend doet erg zijn best, dat moet ik 'm nageven. Hij zegt wel 'denk er nou niet zo veel aan, wees nou niet teleurgesteld als het niet zo is'. Maar toen ik ongi werd was hij volgens mij nog meer teleurgesteld dan ik. Hij had nog net geen babysokjes gekocht geloof ik! Misschien komt dat ook omdat hij 5 jaar ouder is dan ik. Hij wil dit al zo lang. Al wil ik nu ook wel heel graag hoor. Of misschien kwam het doordat ik de ongi-pijntjes al voelde, dus dat ik het eigenlijk al een beetje wist.
Anyway, mijn mannetje is dus niet zo nuchter als hij zou willen zijn! En wij zijn dus nog maar met begonnen... wat moet dat worden als het straks langer blijkt te duren???

xHes

Hee meiden

Nou, ik heb ook zo'n nuchtere vent hoor. Hij doet erg zijn best om me te troosten, en zeurt ook niet als ik verdrietig ben. Dus wat dat betreft is hij echt heel lief. Maar zelf heeft hij er geloof ik nog niet echt moeite mee. Hij is wel ook een heel stuk geduldiger dan ik.
Ik moet wel zeggen, dat hij gisteren na de ha ook wel even een beetje stilletjes was. Dat had hij nou ook weer niet verwacht en vond hij ook niet zo leuk.

Ach, mannen zijn nou eenmaal anders dan wij.........
Maar wel leuk!!!!!!
Liefs Annet

mijn mannetje snapt er allemaal ook niets van, als ik weer ongi word kan hij niet begrijpen dat ik daar verdrietig om ben! hij heeft zoiets van, nieuwe ronde nieuwe kansen!
mijn nod komt misschien maandag, dus ik vind het allemaal alweer spannend, en dan vraag ik wel vind jij het ook spannend! neuh zegt ie dan, we zien wel! eerst zien en dan geloven!
hahahahah, zo zijn mannen denk ik, zo nuchter als wat!
maar heel soms zegt ie ook wel als ik al een paar dagen ongi ben (wrijft ie over mijn rug) het was toch wel jammer he, maar ik heb weer nieuwe hoop!
dat vind ik toch wel lief!

liefs wilma

quote: wilmataekema reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('22-09-2005 10:41:21'));

mijn mannetje snapt er allemaal ook niets van, als ik weer ongi word kan hij niet begrijpen dat ik daar verdrietig om ben! hij heeft zoiets van, nieuwe ronde nieuwe kansen!
mijn nod komt misschien maandag, dus ik vind het allemaal alweer spannend, en dan vraag ik wel vind jij het ook spannend! neuh zegt ie dan, we zien wel! eerst zien en dan geloven!
hahahahah, zo zijn mannen denk ik, zo nuchter als wat!
maar heel soms zegt ie ook wel als ik al een paar dagen ongi ben (wrijft ie over mijn rug) het was toch wel jammer he, maar ik heb weer nieuwe hoop!
dat vind ik toch wel lief!

liefs wilma

Mijn vriend snapt er ook niks van, dit is dan nog maar onze eerste ronde, maar ik word nu al helemaal gek van al die kwaaltjes. Hij maakt zich niet zo druk, het heeft alle tijd zegt hij. Nou ik vind van  niet!  Het liefst zo snel mogelijk ;)

Terug
Bovenaan