Hoe reageren jullie mannen???

Hoi meiden,

Mijn mannetje was ook altijd heel nuchter en het deed hem niks. Tot de miskraam. Sindsdien weet hij precies mijn cyclus en nu roept hij zelfs (heel) af en toe. Kom op naar bed er moet geklust worden!
Erg grappig allemaal.

Liefs
Joanna

Hai Bibbi, mijn man was bij ons eerste kind ook erg nuchter in het begin. Toen we na een jaar nog niet zwanger waren, keek hij net zo uit naar de NOD als ik. Soms wist hij beter dan ik wanneer mijn NOD was. Hij was ook degene die me uiteindelijk zei dat ik een test moest doen bij de eerste en inderdaad toen bleek ik zwanger. Nu wil hij ook heel graag een tweede kindje en als mijn NOD in zicht komt, vraagt hij me steeds of ik al iets voel en wanneer we zullen gaan testen e.d. Hij beleeft het deze keer dus al vanaf het eerste moment hetzelfde als ik, misschien omdat onze eerste zo lang duurde. En hij is helemaal verliefd op ons zoontje en wil er heel graag nog zo'n leuk kindje bij!
Misschien went jouw man er ook aan en heeft hij net als de mijne eerst tijd nodig om het meeleven te "leren". Groetjes Cato

hai meiden,

mijn man reageerde eerst heel nuchter als ik weer eens ongesteld  was geworden maar de laatste maanden reageert hij steeds liever en betrokkener. Hij zegt dan dat we het rustig moeten afwachten samen en dat het vanzelf wel goedkomt en krijg ik een knuffel.
Het is voor hem ook niet makkelijk; als eerste een ongestelde vrouw en die ook nog eens teleurgesteld is....oef.....

DiSilva

Hoi Hoi

Nou mijn mannetje is ook wel nuchter hoor... hij heeft ook zoiets van "als het komt, dan komt het".

Maar hij is wel heeeel lief voor me. We zijn nu aanbeland in ronde 11 (geloof ik) en bij mij wordt de teleurstelling steeds groter als het weer niet is gelukt. Hij is ook nog eens veel in het buitenland, dus dan moet dat allemaal via de telefoon verteld worden als hij op die momenten niet thuis is.

Hij ziet gelijk aan me als ik weer in een dipje dreig te raken, dan geeft hij me een knuffel en zegt dan van "huil even, gooi alles eruit, misschien lucht het op" Wat een schatje he?

Doei Bloempje

hoi hoi

op dit moment reageert hij nog heel erg nuchter.. als het nu nog niet raak is dan de volgende keer .........

ik ben er meer mee bezig  ( o.a dit forum).

toch weet ik zeker dat hij na mijn nod uitkijkt omdat het de vorige keer ook de tweede ronde raak was en toen dus helaas mis ging en nu is het weer de tweede ronde.....

alleen laat hij het niet zo merken...

liefs tobi

Die van mij is dus ook errug nuchter.

En dat is hij dan ook overal mee. dus niet alleen met kindjes krijgen.

Wel vind hij het ook elke keer jammer als ik weer ongi wordt.

Maar als ik dan effe moet afreageren, dan zegt ie; ja daar kan ik toch niks aan doen??
Ja daar zit ik dus niet op te wachten op zo'n antwoord.(en dat weet ie nu ook al dus zegt ie het ook niet meer)

Ik wil gewoon een lekkere knuffel en troostende woordjes, dat het volgende maand wel raak is, dan is het ONZE maand wordt.

Hij is wel heeeeel lief hoor, maar zo waren ze bij hem thuis ook gewoon nooit en dat moet ie leren denk ik.
Maar hij zegt niet wat hij denkt of wil.
En  ik kwebbel heel de dag door. vraag of hij al leuke namen weet, een leuk hoekje voor de box, etc.
Zegt hij dat ie daar nog noet aan denkt, zo ver is het toch nog niet?????

Tja mannen. het zijn gewoon schatjes die niks laten merken!!

Liefs Alma

hoi,

tsja mannen....

die van mij heeft t er niet over, heeft liever dat het wat langer duurt, hoewel hij zei dat hij met de vruchtbaarheid in mijn familie en aangezien ik de vorige keer na 15 jaar pil in anderhalve maand zwanger was zei ie iets heel idioots.....: als je niet binnen 1 maand zwanger bent ga ik van je af.???? met andere woorden je betn toch altijd direct zwanger maar ja hoe kan ik nou zwanger raken als hij er niet meer is.....mannen

groetjes brenda

Ik merk dat mijn hubbie er dit keer ook erg mee bezig is.
Voordat Henk kwam hebben we 3 miskramen gehad en ik denk dat hij meer verdrietig was om mijn verdriet. Nu hij weet hoe leuk zon mannetje is en hoe leuk een broertje of zusje zou zijn is hij er meer mee bezig..

Terug
Bovenaan