Hee hallo allemaal,
Ik weet niet of het volgende alleen ons probleem is, of dat jullie hier ook enigszins last van hebben.
Tygo zijn dagschema is ongeveer als volgt:
07.30 fles van 150 ml met 5 schepjes + 1 ½ schepje nutrix
Direct weer in bed en slapen tot 09.00
10.30 LIGA met wat diksap (zo'n 120 ml flesje)
11.45 broodje
12.00 fles van 210 ml met 7 schepjes
HIerna slapen tot 14.30
15.00 fruithapje (heel potje van 6 mnd) met een flesje thee (120 ml ongeveer)
16.45 tot 17.45 slapen
18.00 groente (heel potje voor 6 maand)
hierna een toetje van 2 Ã 3 eetlepels biogarde
19.15 naar bed tot 20.30
20.30 laatste fles van 180 ml met 6 schepjes en 2 schepjes nutrix
Het "probleem" is als volgt. Als hij in de namiddag moe wordt en ik hem naar bed breng, slaapt hij pas na een kwartier of twintig minuten. Een half uurtje later moet ik hem haast al weer wakker maken voor de groente. De tijd rekken gaat heel moeilijk. Hij ordt dan echt heel chagrijnig en eet dan slecht. Hij heeft zelfs al eens zijn avondeten er weer uitgespuugd, waarschijnlijk door vermoeidheid. Het is dus ècht maar een hazeslaapje, maar blijkbaar wel nodig.
Hoe zit dit bij jullie?
Rekken jullie totaan het avondeten, of doen jullie kindjes ook nog een na-middag-slaapje? Het is een ontzettend lastig slaapje, helemaal als je even weg wilt nog 's middags, of als ik hem ophaal bij de oppas vandaan. Hij is dan eigenlijk tè moe om nog te slapen. Alsof hij er al overheen is.
Ben benieuwd hoe dit bij jullie zit.
Groetjes happyM
Ik weet niet of het volgende alleen ons probleem is, of dat jullie hier ook enigszins last van hebben.
Tygo zijn dagschema is ongeveer als volgt:
07.30 fles van 150 ml met 5 schepjes + 1 ½ schepje nutrix
Direct weer in bed en slapen tot 09.00
10.30 LIGA met wat diksap (zo'n 120 ml flesje)
11.45 broodje
12.00 fles van 210 ml met 7 schepjes
HIerna slapen tot 14.30
15.00 fruithapje (heel potje van 6 mnd) met een flesje thee (120 ml ongeveer)
16.45 tot 17.45 slapen
18.00 groente (heel potje voor 6 maand)
hierna een toetje van 2 Ã 3 eetlepels biogarde
19.15 naar bed tot 20.30
20.30 laatste fles van 180 ml met 6 schepjes en 2 schepjes nutrix
Het "probleem" is als volgt. Als hij in de namiddag moe wordt en ik hem naar bed breng, slaapt hij pas na een kwartier of twintig minuten. Een half uurtje later moet ik hem haast al weer wakker maken voor de groente. De tijd rekken gaat heel moeilijk. Hij ordt dan echt heel chagrijnig en eet dan slecht. Hij heeft zelfs al eens zijn avondeten er weer uitgespuugd, waarschijnlijk door vermoeidheid. Het is dus ècht maar een hazeslaapje, maar blijkbaar wel nodig.
Hoe zit dit bij jullie?
Rekken jullie totaan het avondeten, of doen jullie kindjes ook nog een na-middag-slaapje? Het is een ontzettend lastig slaapje, helemaal als je even weg wilt nog 's middags, of als ik hem ophaal bij de oppas vandaan. Hij is dan eigenlijk tè moe om nog te slapen. Alsof hij er al overheen is.
Ben benieuwd hoe dit bij jullie zit.
Groetjes happyM