Hoe sit het nou bet die bijvoeding, geen adviezen gekregen CB en KA

oh smeerworst komt er zoiezo al niet in hier in huis, net zoalf frikandellen, kipnuggets ed., ik wil niets dat alleen afvalvlees bevat, ik weiger het, wil het gewoon niet in huis.
Oh trouwens wij hebben een blauw boekje van het CB, en moet zeggen, ik vind het niet uitnodigend om te lezen, heb al een paar keer geprobeert, maar sorry ik vind het geen doorkomen aan, En veel fouten erin, verkeerd gedrukt, regels die niet goed overlopen, dus je zou pagina los moeten scheuren en een regel omlaag moeten leggen.
Verder veel vage adviezen, maar denek juist specifiek gekeken en er staat niets over brood welke het best is, dus wit, licht bruin, middel bruin, donker volkoren, niets!!!

Maar ik zal morgen wel ff op die site gaan neuzen. Oh wij waren ook met ong 4 maanden begonnen met fruit, maar ze wilde nooit meer dan 3 hapjes. En nu gaat het giga goed. Ja ze is er nu klaar voor. maar zodoende wil ik dus graag weten wat wel en niet geadviseerd wordt.

Maar iig super bedankt voor jullie reacties!!!!

Olivia eet hier ook eerder dan wij. Ik geef haar eten en ga daarna koken of ik kook tussendoor ;)
Uiteindelijk zal ze gewoon met ons meeëten maar dat kan nu gewoon nog niet.
Hier moesten we overigens ook al beginnen met een broodkorst. Olivia ging er ook van kokhalzen en spugen, dus we blijven maar proberen ;)

x Martha

Kun je niet evt Rebecca voorlopig nog in de middag warm eten geven dat je dan het happie wat jullie de avond ervoor opaten geeft? Heb je wat meer tijd voor haar eten?

Terug
Bovenaan