Hoe slapen jullie kids s'nachts?

Onze dochter slaapt van half 7 tot 7 uur, en overdag ook nog een keer 3 uur. Daarnaast leg ik haar eind van de middag ook nog wel eens op bed, maar dat is meer omdat ze de rust dan even nodig heeft. Slapen doet ze dan niet.

In de nacht hoor ik haar eigenlijk nooit, en ik hoop dat dat zo blijft. Echter, ze is pas 15 mnd en jullie kindjes zijn al 16 mnd (wat een verschil he, die ene maand), dus het kan nog komen.

Gr Liesje

Hoi Chantal,

Gaat het nog steeds goed 's nachts?

Isabelle (14.5maanden) slaapt van 7 tot klokslag 7uur en is (gelukkig) nooit wakker.
Ze rommelt wel eens in het begin van de avond, maar over het algemeen hoor ik niets.

Overdag slaapt ze 1x, hooguit 1.5uur en meestal wordt ze huilend wakker (geen idee waardoor).

Succes.

Liefs Monica

Heey,

Het gaat nog steeds goed, s'avonds en s'nachts slaapt ze gelukkig weer goed ze is nu alleen nog maar heel vroeg wakker  5.30/ 6.00 maar dat is ff fiepje in doen en dan slaapt ze weer tot een uur of 7.00
maar ik heb dit liever dan dat ze s'nachts hysterisch gaat doen want hier kan je je op instellen dan maar een uurtje eerder naar bed.

s'middags gaat het ook weer goed, ze slaapt lekker 2 uurtjes en dat merk je ook aan haar gedrag ze meestal was ze rond 16.00 niet meer te genieten natuurlijk vanwege dat gemiste slaapje, dus het komt er op neer dat de rust weer terug is gekeerd hier!
Hopelijk voor langere tijd!

Groetjes Chantal

Terug
Bovenaan