hoe slapen jullie kinderen van 14 maanden

Hallo,

Onze zoon is 15 maanden en hij slaapt overdag al heel lang 2 keer. Om 7.30 uur wordt hij wakker. Om 9.30 uur gaat hij naar bed tot ongeveer 10.45 uur. 's Middags gaat hij om 13.00 uur weer naar bed tot ongeveer 15.00 a 15.30 uur. Om 19.00 uur ligt hij 's avonds weer in zijn bedje.
Een heerlijk slaapkoppie maar hij heeft het gewoon nodig en ik laat hem lekker slapen.

Groeten Natasja
 
Hoi,

Ons zoontje is nu 17 maanden en slaapt overdag nog maar 1 keer.
Hij wordt rond 7.30-8.00 uur wakker gaat na de lunch +/-12.00 naar bed tot 14.30 en sávonds gaat hij weer rond 19uur naar bed tot de volgende ochtend.
Er zijn wel eens dagen bij dat ie niet wil slapen smiddags, maar dat is pas sinds hij loopt, nu sinds een paar weken.
 
Groetjes Sandra
 
Ons kleine meiske van 15 maand slaapt al maanden maar 1 keer overdag. En dat is vaak dan van rond 13 uur tot 14 uur. Erg kort dus............ haar broer die 13 maand ouder is slaapt meer! Hij gaat ook om 13 uur naar bed maar die moeten we echt wakker maken om 15 uur, anders pit ie zo nog een uurtje door, dus het verschilt echt heel erg per kind bij ons.
 
hoi moest me er effe mee bemoeien, mijn dochter van inmiddels al bijna 3.5 sliep ook zo ongeveer, sochtends, smiddags en om 19.00 naar bed. het raarste is dat ze nu nog steeds slaapt van 12.00 tot 14.00 en dan lig ze er om 19.00 weer in, om zo 7.30 wakker te worden. dus mensen als jullie geluk hebben kan dit nog lang gaan duren. zo ook mijn oudste dochter sliep smiddags totdat ze naar de kleuterschool ging, dus mensen dit kan nog lang gaan duren, groetjes danielle
 
Terug
Bovenaan