Hoe slapen jullie?

hai meiden,
Wat een verademing toch om te lezen dat ik toch echt niet de enige ben die kreunend en zuchtend de nacht doorbrengt. En wat een lekkere miepen bij elkaar, ik moest ook af en toe zo lachen om jullie ervaringen. Ik kan er nog aan toe voegen: dromen!
Mijn man is al regelmatig vreemd gegaan in mijn dromen, en vannacht werd ons kindje veel te vroeg geboren in een zaal vol barende vrouwen die allemaal een gezonde 7 ponder kregen.

Als ik weer lig te woelen vannacht weet ik dat ik in elk geval niet de enige zwangere woelerd ben. En ja, ik weet , het is voor een goed doel en ik heb het er ook heus voor over hoor. Ik kan het ook wel zien als een grapje van Moeder natuur. Alvast ter voorbereiding op de gebroken nachten strakjes.
Maar ik had het ook wel leuk gevonden van Moeder Natuur als ze ons lekker uitgerust aan die periode had laten beginnen!
Groetjes Soela

Hoi

hier nog iemand die zo slecht slaapt pfff
kan moeilijk in slaap komen en als ik dan slaap heb ik van die vreselijke dromen
en meestal dezelfde dat me vent met een grijns op zijn gezicht verteld dat ie is vreemd gegaan  
word dan met me hart in me keel wakker en lukt het me weer met moeite te gaan slapen

groetjes amanda  

Hi,

slaap de laatste tijd wel lichter dan voorheen, maar over algemeen nog steeds goed. Had de laatste 2 - 3 weken iedere keer last van onderrug met slapen en vooral bij het opstaan. Maar dankzij een voedingskussen waar ik lekker tegenaan lig, heb ik daar geen last meer mee.. Ik hoop dat t zo blijft gaan en ik niet nachtenlang wakker lig straks, wordt dan lastig concentreren op mijn werk...

Esther

Heej!

Ik sliep ook zo slecht de laatsste tijd!
Ik ben een echte buikslaper, en kan dus niet meer op mijn buik liggen, en kan dus mijn draai niet vinden om in slaap te komen.
Dus heb gisteren een voedingskussen gekocht, tussen mijn benen in gelegd (kon mijn benen niet kwijt) en de rol tot op de buik.
Ik heb in tijden niet zo lekker geslapen! Mijn buik rest tegen/op de kussen en dat voelt hetzelfde als op mijn buik slapen.

Voedingskussen van de hema is lekker groot en niet eens zo duur! (kussen 37,95 en hoes voor 7,95) het kussen kun je ook gebruiken voor de voeding of voor steun in de box voor de kleine.....

Heerlijk, ik heb nu alweer zin om te slapen, omdat ik weet dat ik KAN slapen!

xxx

Heej!

Ik sliep ook zo slecht de laatsste tijd!
Ik ben een echte buikslaper, en kan dus niet meer op mijn buik liggen, en kan dus mijn draai niet vinden om in slaap te komen.
Dus heb gisteren een voedingskussen gekocht, tussen mijn benen in gelegd (kon mijn benen niet kwijt) en de rol tot op de buik.
Ik heb in tijden niet zo lekker geslapen! Mijn buik rest tegen/op de kussen en dat voelt hetzelfde als op mijn buik slapen.

Voedingskussen van de hema is lekker groot en niet eens zo duur! (kussen 37,95 en hoes voor 7,95) het kussen kun je ook gebruiken voor de voeding of voor steun in de box voor de kleine.....

Heerlijk, ik heb nu alweer zin om te slapen, omdat ik weet dat ik KAN slapen!

xxx

hello

ik zat toe vallig op deze site te kijken naar info.
en toen ik jullie verhalen las, moest ik echt lachen en dacht bij mezelf ik moet ook even hier inloggen.
wat een herkenbare verhaalen zeg.
ik heb al een dochter die biijna 4 word en die komt heel leuk in de nacht bij ons liggen.
nou dan verhuis ik midden in de nacht maar weer eens naar haar bed want met zijn 3 en
in ons bed gaat bij mij echt niet.
en dan die kramp in mijn kuit die me weer eens scrhreeuwend wakker maakt, alsof er een tennisbal in mijn kuit zit gewoon te pijnlijk.
en die dromen het lijkt wel of ik nog nooit zoveel gedroomd heb als nu.
nou ik kan julliue zeggen bij mijn oudtse had ik nergens last van maar nu het is net of ik elk kwaaltje nu gehad heb bekken,maagzuur,krampen enz.
weet heel goed dat het voor iets mooi"s is maar ben eerlijk gezegd wel blij als de laatste 3 mmandjes ook voorbij zijn.

nou veel sterkte allemaal nog groetjes

O, jullie zullen het niet geloven, maar ik heb zo héééééééééééérlijk geslapen vanacht!!!!! We lagen om tien uur op bed, ben snel in slaap gevallen, en toen ik wakker werd was het 3 minuten over half 7. Geef ik mijn man een por en zeg, staat de wekker uit, heb hem niet gehoord. Is al twee keer afgegaan was toen zijn antwoord!!!!!
Hoe is het mogelijk!!!!!!!!
Voel me vandaag ook heerlijk !!!!
Nou jullie nog zo'n nachtje!!!!

Liefs Hilma

Oh Hilma,
Wat heerlijk voor je! Wat doet een mens dat goed he, een goede nachtrust.
Ik had ook een aardige nacht, maar twee keer wakker geworden: een keer om te plassen en een keer misselijk van het zuur. En wel wat gedroom natuurlijk, maar het kan veel erger!
Liefs Soela

Terug
Bovenaan