Hoe snel hadden jullie de uitslag van de NIPT

Bedankt meiden! Dan wachten we maar rustig af.. wij hebben zonder neven bevindingen gedaan en zit nu op werkdag 7 gerekend met de dag van het prikken meegeteld.

Neee helaas nog niet.. zit nu op dag 9 als je de dag van het bloedprikken mee telt.. zit echt in dubio om te gaan bellen begin het nu toch wel spannend te vinden terwijl ik er de eerste dagen niet mee bezig was!

Ik heb vorige week dinsdag de niptest laten doen bij het VU, met nevenbevindingen. Er is tegen mij gezegd dat het 10 werkdagen gaat duren voor ik de uitslag krijg.  
Zelf ga ik eerder van 3 weken uit, het is natuurlijk vakantie periode. Als ik kijk in de groepen van "uitgerekend januari / februari" zijn er een hoop zwangere dames. En dat met misschien de helft van de bezetting op het Lab denk ik dat ze het wel druk zullen hebben. 
Misschien dat dit jou ook helpt ? 

Heey Wila dankjewel voor je berichtje!
Ja daar zat ik ook al aan te denken maar las ook dat anderen na mij bloed hebben laten prikken en die hadden de uitslag al met 5 werkdagen vandaar dat ik nu toch wel zenuwachtig begin te worden :)

Terug
Bovenaan