hoe snel symptomen

Ik heb nooit symptomen gehad. Pas na een week of 8 werd ik wat moeier, maar misselijk ed ben ik nooit geweest.

Bij de vorige zwangerschap had ik al snel symptomen en was ik echt beroerd en moe bij mijn ethan was ik ontzettend moe voor ik door had dat ik zwanger was.. Maar we zullen zien vandaag regelmatig last van me buik gehad en vanmiddag toen mijn zoon sliep ben ik zelfs in slaap gevallen op de bank..

Maar goed kan natuurlijk van alles zijn

Ik had ook gewoon buikpijn...ik dacht dat ik gewoon ongi moest worden..maar werd het niet en dus 2 dikke strepen...het kan allemaal ;-)...
Daarna ook steeds het gevoek dat ik ongi moest worden..dat is nu wel over maar voel wel dat er veullll gebeurd in je buik!!
Ik ga voor je duimen!!! Wanneer kun je testen?

Als ik de 28 dagen aan hou de 28ste maar heb al vaker een cyclus van 25 gehad (ja ben gezegend met korte cyclussen) de enigste lang was die van me miskraam maar toen vloeide ik ook 12dagen maar had de gyn wel gezien dat de 22ste al een ei klaar lag..

Nu had ik deze keer het gevoel dat op de 10de dag me eisprong was maar kan het natuurlijk mis hebben we klussen daarom nog steeds om de dag

Terug
Bovenaan