hoe snel weer zwanger van de tweede?

Hoi,

wij hadden ook meteen de kriebels maar wij gingen er pas voor toen levi 9mnd. was en helaas een mk. Maar ik zou eerst lekker van je kleintje genieten want met een dikke buik kan je toch een stuk minder maar het is je eigen keus meis.

Liefs
Gaby

P.S het is even zwaar twee hele kleintjes maar dallijk kunnen ze ook goed met elkaar spelen

Hey,

Ik denk dat als je lichaam er niet klaar voor is je niet zomaar zwanger bent. Geef je BV, want dan is de kans dat je zwanger wordt ook kleiner. Ik heb nu een kleine meid van bijna een jaar en ben alweer bijna 3 maanden zwanger van nummer 2. Er zou dus 1,5 jaar tussen zitten. Bij mij begon het  ook al heel snel te kriebelen, maar ik heb tot  ruim 8 maanden BV gegeven en dan is de kans gewoon kleiner.
Succes met je keuze en we lezen het misschien wel.
Hoe gaat het verder met jou en de kleine, heb je al een mooi ritme of moet je er nog steeds alke nacht  uit.  

Groetjess  

Hoi!

Iedereen bedankt voor de reacties!

Ik geef inderdaad borstvoeding. Onze kleine meid doet het helemaal super. Toen ze zeven weken oud was sliep ze al door, ze groeit supergoed, slaapt goed, drinkt goed, kortom het is helemaal geweldig!!
Ik vind het heerlijk om mama te zijn, ik ben nu 21 en ben ook blij dat we er zo vroeg voor hebben gekozen om te proberen kindjes te krijgen, en dan lukt het ook nog eens meteen (eerste maand :-0)   echt helemaal geweldig!

Hoe ist met jullie kindjes?

Liefs

Terug
Bovenaan