Hoe 'snel' zullen deze laatste wkn gevoelsmatig gaan?

Ik ben pas 20 aug uitgerekend en tel letterlijk de dagen af. Het lijkt nog zooooo ontzettend lang. 10 weken.. En als ik pech heb, 12!

Wat denken jullie? Gaat het sneller dan we denken? Of juist niet?
 
Ben bang van niet, die laatste weken kruipen natuurlijk voorbij. Vooral omdat we straks verlof krijgen en dan alle tijd van de wereld hebben.
Maar.... geduld is een schone zaak.
Moet een beetje minder lang wachten dan jij trouwens ben 2 augustus uitgerekend.
 
Is t jullie eerste baby?? zoja dan slecht nieuws, het lijkt eeeeuwig te duren, vooral als je alles lekker klaar hebt en zelf 'er klaar voor bent'.... ;) hihi

Zo ging t mij wel bij de eerste, nu bij de 3e kom ik tijd te kort lijkt t wel...Alhoewel ik nu ook wel verlang naar HET moment.

Een kleine tip, ga zoveel mogeijk écht ontspannen.Uitgebreid badje nemen, s middags slapen, want geloof me, voor de bevalling heb je veel energie nodig, en na die tijd staat je leven (even) op zn kop hoor.

Succes met wachten, ik tot 19e al denk ik ga ik er wel weer overheen.

Liefs Gerrie
 
Pff.. voor mij ook de eerste op 20 augustus en ik vind het nu allemaal al heel lang duren, van mij mag het al wel augustus zijn!
Jammer genoeg lees ik hier dus dat het niet sneller gaat... Nou ja, hopelijk kunnen we onze tijd in ieder geval lekker besteden!
 
Op dit moment vind ik de tijd echt vliegen! Dus ben benieuwd hoe dat in mijn verlof gaat... Iets eerder dan 12 aug zou ik niet heel erg vinden :)
 
Nou ik hoop toch wel dat de tijd snel voorbij gaat hoor. Ik begin het echt vermoeiend te vinden om elke dag vroeg op te staan om naar me stage te gaan, vooral nu ik snachts ook niet lekker slaap.
Ik ben 9 aug uitgerekend, maar hoop dat de baby iets eerder komt.
 
Terug
Bovenaan