Hoe 'snel' zullen deze laatste wkn gevoelsmatig gaan?

Nou ik vind de tijd vliegen! nog 6 weken werken en ik moet nog zo veel doen op mijn werk!! ik word wel vermoeider, dus ik kijk er wel naar uit, maar hier is nog niet alles klaar, dus wie weet scheelt dat ook dat het best snel gaat allemaal!

 
Tot nu toe vind ik het ook snel gaan, maar heb zo'n vermoeden dat de laatste weken straks zullen kruipen.

Morgen naar de bedrijfsarts en dan waarschijnlijk toch 6 wk ipv 4 week van te voren met verlof. Kijk ik nu ook wel naar uit, mijn lichaam is toch wel erg toe aan rust!!
Maar goed, dan iig nog doorwerken tot 11 juli!
 
Ik vind de tijd ook nog behoorlijk snel gaan. Ben dan ook wel zwanger van de 3e, dat scheelt misschien wel. Daarbij gaan we ook nog vrijdag op vakantie en heb ik het idee dat dit kindje eerder komt. Al met al dus een heel gehaast gevoel... Na onze vakantie nog 6 weken en dan hoop ik een beetje rustig aan te doen omdat alles al af is (op wat dingen wassen enzo na) en dan denk ik dat de tijd zeker door de kindjes nog steeds vrij snel zal gaan.
1 tip voor als je zwanger bent van de eerste: blijf dingen plannen, je kunt altijd nog afzeggen. Zitten wachten tot het zover is, duurt pas echt lang. Geniet verder van het feit dat je kunt doen wat je wil (al is het beperkt en wordt het wat saai), dit komt nooit meer zo terug als je nog een keer zwanger bent.
 
Ik ben zwanger van de 4e, en heb het nu eigenlijk al wel gehad. Ik kan niet goed lopen en staan en val bijna voorover omdat mijn buik zo groot is.
Van de vorige zwangerschappen weet ik nog dat de grens van 37 weken best magisch was. Kindje mag thuis geboren worden, maar die van ons bleven nog 4/5 weken zitten, hahahaha.
 
Terug
Bovenaan