Hoe snel zwanger na miskraam?

Hey Bilu,Wat vervelend dat je een miskraam had.
Ik had 13 januari een miskraam in de 6e week. Nu ben ik overmorgen alweer 10 weken zwanger, dus ik was 2 weken na de miskraam alweer bevrucht.
Mijn miskraam is dus tevens de 1e dag van mijn nieuwe zwangerschap ;)
Ik ben op zich altijd wel heel vruchtbaar, maar het lijkt bij mij zeker dat ik extra vruchtbaar was.
Hoop dat het snel weer raak is!!
 
Hoii Allemaal, 
Ik ben nieuw op dit forum en het lijkt mij super leuk om ons verhalen met elkaar te delen. 
Ik was in juli 2017 in verwachting na 10 weken en 2 dagen hoorde ik van me verloskundige dat het hartje helaas was gestopt ik ben der nog steeds kapot van omdat ik nu nog steeds probeer zwanger te raken. Ik ben gecurreteerd op 20 oktober 2017 en aangezien mijn bevallingdatum 21 april 2018 zou zijn komt alles heel dicht bij en nog steeds geen resultaat misschien omdat ik heel erg mee bezig ben. Vandaag is mijn NOD en ik heb een paar keer getest en het test blijft negatief. Ik hoop stiekem dat ik niet ongesteld wordt vandaag. Mijn vraag is hebben jullie dit ook meegemaakt? En kan het nog zijn dat ik toch zwanger ben? en hoelang heeft het bij jullie geduurd?
Groetjess
LL UU
 
 
Hoii Allemaal, 
Ik ben nieuw op dit forum en het lijkt mij super leuk om ons verhalen met elkaar te delen. 
Ik was in juli 2017 in verwachting na 10 weken en 2 dagen hoorde ik van me verloskundige dat het hartje helaas was gestopt ik ben der nog steeds kapot van omdat ik nu nog steeds probeer zwanger te raken. Ik ben gecurreteerd op 20 oktober 2017 en aangezien mijn bevallingdatum 21 april 2018 zou zijn komt alles heel dicht bij en nog steeds geen resultaat misschien omdat ik heel erg mee bezig ben. Vandaag is mijn NOD en ik heb een paar keer getest en het test blijft negatief. Ik hoop stiekem dat ik niet ongesteld wordt vandaag. Mijn vraag is hebben jullie dit ook meegemaakt? En kan het nog zijn dat ik toch zwanger ben? en hoelang heeft het bij jullie geduurd?
Groetjess
LL UU
 
 
Ik heb in november vorig jaar een vroege miskraam gehad en in december weer zwanger. Inmiddels 15 weken. Het duurde wel ruim 4 weken na mijn miskraam voordat ik weer een eisprong had. Gelukkig gelijk weer raak. Maar ieder lichaam is weer anders dus het zal toch afwachten zijn. 
 
Terug
Bovenaan